onsdag 10. november 2010

Rocks my socks on

Nå er det egentlig en stund siden Kine og jeg var en tur i Downtown Disney, men jeg poster det likevel i og med at det er enda lenger siden jeg har blogga. Sitter på min første fridag alene i leiligheten min, og syns det er kjempeålreit! Deilig å bare ta ting helt med ro, har vært mye tjas og mas i det siste.

...og jeg har brukt fridagen min på å vaske litt på kjøkkenet, vaske tøy, gå med søpla og vaske badet. Stakk innom front desken for å se om snuggien Kine og jeg har bestilt har kommet, men det har den altså ikke. Aiii. Etter at jeg hadde vaska og gjort i stand litt, kom Sunniva endelig fra jobb og vi dro til outleten for å handle inn litt varmere tøy. Var på luejakt også, men det er faktisk ganske vanskelig å finne en kul lue her nede! For hvem skulle vel tro at Florida nå har blitt ganske kaldt? Særlig på morgenen og på kveldene/nettene er det kaldt, med sur vind og høy luftfuktighet. Dog det er ganske ålreit når sola først er oppe :)

Uansett. Jeg skal legge ut litt bilder fra kvelden Kine og jeg var i Downtown Disney, og spanderte oss et godt måltid med dessert på Planet Hollywood.

Åja, forresten... Fikk ganske lange negler før jeg klippet de av :)

Her sitter Kine og ser på menyen. Mye gøtt!

Også tar jeg av papirtuppen av sugerøret. For de som var interessert i det.

Prøvde å få bilde av begge måltidene på en gang, men kamera mitt eier ikke softlights i det hele tatt, så jeg sier det likevel; Kine med Classic Cheeseburger og jeg med Cæsarsalat. Nomnom.

Ja... Tshisbørgern til Kine, midt i en slikke-meg-rundt-munn-uttrykk.

Desserten var helt syk. MASSE krem, is og kake. Jeg fikk plukke bæret til Kine. Hurrhurr...

Browniekake med is og krem. Tror vi spilte 1/3 av kaka før vi var stappmette begge to. Jeg som til og med ikke spiste hele salaten for å ha plass til desserten. Funka dårlig.

Så stilte jeg Kine opp foran fontena for å få nok et lite turistbilde. Og da er denna jenta riktig person å spørre... Haha :)

Lueprøving! Dette bildet er egentlig mest for å vise Kine hvordan lua satt. Den var ikke helt bra nok.

Etterpå var vi på kino, og begge kledde ordentlig på seg. Det er ganske kaldt der inne, serru. Forrige gang nekta Kine å gå sammen med meg fordi jeg hadde røde sokker, men tror ho har gitt litt etter når det kommer til det. Tydeligvis.

Nå skal jeg lade batteriet til kamera, og se om jeg får funnet på noe gøy snart så dere får se!

2 kommentarer:

  1. Må le av det du skriver..., og begge kledde ordentlig på seg.... og der står dere med tynne sommersko... ja ja du er vakker <3 <3

    SvarSlett
  2. Hehe, det er ikke SÅ kaldt da! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!