onsdag 3. november 2010

What kills me and what makes me stronger

Når vi i raiden først jobber, så jobber vi lenge. I gjengjeld har vi tre dager fri, og det er rett og slett fantastisk. Så "what kills me" har ingenting med menneskene på bildene å gjøre. Bare sånn at det er sagt. En vanlig arbeidsdag er på 10 timer, og DET kan bli litt lenge i lengden kan du si.


Juany, Kat og Kristina.

Mina. Alltid beredt..?

Detta er en del av kontoret, her vi da sitter så mye vi kan før enkelte mennesker kommer og jager oss ut. Haha...

Så over til "what makes me stronger".
Det er Kine, det!

Luringene skulle ta bussen til Disney Downtown og se på Saw i 3D, men idet vi kommer dit se vi at kinoen er stengt... Bummer! Så vi gikk heller rundt nedi der og kjøpte oss rainbow sorbet! Den smakte ganske ålreit, men var en smak som ikke passa helt inn der fant vi ut. Separat var fargene gode, men ja. Vi spiste 1/3 av isen før vi kasta den.

Så måtte jeg selvfølgelig ha bilde av at vi var blodrød på tunga! Okei, Kinis... Så nå har vi blå og rød, så neste gang kan vi prøve oss på grønn.
(Refererer til dette bildet.)

Seinere på kvelden etter at vi kom hjem, tok vi med oss brus og doritos fra meg (siden vi allerede har spist opp alt som er hos Kine, haha) og satt på film der istedet. By best friend's girlfriend, for de som har sett den. Ganske morsom, faktisk.

Til slutt vil jeg legge ut en translate google som jeg fant meget festlig. På gøy har jeg oversatt litt av det jeg har blogga her over til engelsk på http://translate.google.com/
Jeg kopierte inn det her:

Syns det var et ålreit uttrykk. Jeg har ikke blogga noe mer, for jeg ville at neste innlegg skulle være resten om tattoveringa mi. Nå har jeg fått bildene, så nå blir det liv i heimen! Skal prøve så godt jeg kan å beskrive hvordan det var, men merker detaljene ikke sitter like hardt nå lenger som for en uke siden. En uke siden i dag, faktisk. (Jøss, ere SÅ lenge siden jeg blogga sist..? Beklager!)

Så her er resten av bildene. Alle er tatt av Kine.

Og fikk det her:

I think it was an alright expression. I have not blogged anything more, because I wanted the next post would be taken over the rest of my no. Now I've got pictures, so now it lives in the home! I will try my best to describe what it was, but check the details are not sitting as hard anymore as a week ago. A week ago today, actually. (Gee, higher SO long since I last blogged .. Sorry!)
So here's the rest of the images. All are taken by the Chinese

Hahahaha! By the Chinese! Priceless!


1 kommentar:

Så hyggelig at du vil si noe!