fredag 29. oktober 2010

Franskleksjoner

Jeg har gått inn i en avtale med en franskmann, Rémi, om å lære hverandre språket vårt. Han vil lære norsk og jeg skal lære fransk. Han var her i går, og vi hadde våre leksjoner. Det var både seriøs læring og... vel. Ikke SÅ seriøs læring...

Kom rett ut fra dusjen, kan du si.

Remi kjempefornøyd med norskleksene sine! Han er flink, kan veldig mye.

Så mista vi litt fokus igjen.

Fnis, fnis. Det var en sein kveld.

Haha :)

*kremt* på tide å være seriøs... "Take a picture of me being serious."

Så prøvde Kine brillene til Rémi også. Vi så ordentlig lure ut!

Rémi prøvde snus ekstra sterk. Den holdt i 2 minutter før han tok den ut, og var helt fjollete i hodet. Haha, det kommer seg.

Så prøvde han forkleet til enten Nathalie eller Marte.

Og beltet og forkleet mitt.

Nei, for all del! Morsom kveld... :)

4 kommentarer:

  1. Hehe very nice!!!

    Thx u so much it s cool!!!

    Remi

    SvarSlett
  2. Fint at du lærer fransk for å reise til Frankrike på ferie igjen gjør jeg gjerne og i tillegg få deg med som tolk er perfekt :))

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke så veldig flink, da. Remi er flinkere til å lære norsk enn jeg er til å lære fransk.

    SvarSlett
  4. Hei på deg! Skulle bare takke for all den tolmodighet du har brukt på å svare meg på det jeg har lurt på and such! :) Jeg kom meg gjennom intervjuet... Mai 2010 er den magiske måneden! ;D

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!