onsdag 20. oktober 2010

Ymse

Jeg har vært veldig flink til å huske å ta med kamera mitt overalt den siste tiden (power clap!), så den har vært med meg i hverdagen.

Jeg  ble invitert til middag hos Sunniva sammen med Kristina!

Veldig flink kokke, må jeg si.

Spagetti med hjemmelaget pastasaus og stekt sopp :)

Her skulle Kristina absolutt gå, så det...

Etterpå skulle Sunniva, Kine og jeg på kino. På veien ble Sunniva veldig fascinert over sneglene som var her. De var visst eksepsjonelt store med veldig store sneglehus. Da måtte jeg jo frem med kamera.

Åhåhå, Kine drakk brus. Hun drakk og drakk. Tror ho var på do to-tre ganger iløpet av filmen.

Og Sunniva som ikke hadde drukket brus på et halvt år (!!!), kjøpte seg til slutt cola zero etter mye masing fra min side om å bli ferdig. "Du KAN unne deg litt godt innimellom, Sunniva..!"

Bussturen hjem igjen. Snakk om tre jenter med høyt sukkerinntak! I hvert fall Kine og jeg, som hadde drukket x antall mengder cola.

Dagen etter dro Vanessa, Kine, Svein Gustaf og Karianne på Walmart for å handle inn litt smårips. Som i ting. Var vi ikke lekre?

Jeg kom over en boks med griseføtter, og syns det var så ekkelt at jeg bare måtte ha et bilde av det.

Kodak moment.

Da vi kom hjem, lagde Kine og jeg oss litt gourmetmat. Eller hvordan var det igjen...

I går var Nathalie og jeg hos Per og spilte beer pong med mexikanerne. 

Full konsentrasjon...

Mens Per bare playa alle og vant hver gang.

Ogsååååå, dere. SÅ har jeg tilfeldigvis verdens beste mor, og mottok SNUS OG LAKRIS i posten idag! Etter at jeg henta pakka fra front desken, gikk jeg hele veien med et stort glis om munnen (i og med at jeg skjønte hva det var). Kunne ikke vente med å komme hjem og åpne pakka. ÅH, så lykkelig.

...og dere. Dere USA-folk som leser bloggen min nå - dette er mitt... ;) 
(sånn særr, jeg kommer ikke til å dele ut i hytt og pine this time..! Går ikke gjennom det jeg gjorde sist igjen, ass O.o)

:)

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil si noe!