lørdag 9. oktober 2010

En vanlig dag på jobben

Skal snart på Florida Mall med Vanessa og Svein Gustaf :) Men før det har jeg litt tid til å blogge! Endelig. (Dette er tredje gang jeg prøver å blogge det innlegget her, og det ble ikke FØR Florida Mall, for å si det sånn.)

Tenkte jeg skulle legge ut litt gammelmannsbilder av en del kolleger først, og så fortelle om en trist hendelse.






Storkoser meg på jobb på grunn av disse (+ mange flere folk!) fantastiske menneskene. Superfornøyd med dere, altså :)

Så til det litt alvorlige jeg tenkte å ta opp...

Det har seg slik at Beate har brukt endel penger i det siste, og det er på håret sitt. Kine, som er frisør, skulle ta fatt på saken å gjøre håret hennes lysere med lyse striper. Champagne. Det skal være litt mørkere nyanse blond, ikke sant? Navnet tilsvarer det i hvert fall.

Det starta med en sjarmerende hette Beate skulle ha på seg.

Her stikker Kine nedi høla for å dra ut håret. Som man vanligvis gjør. Men så finner Kine ut at hun drar nesten all håret hennes ut av høla, og tenkte de like gjerne kunne helfarge det. Da ble det jo litt lysere likevel.

Starta med etterveksten, og jeg syns faktisk sveisen ble litt kul med klistra bunn og resten av håret stående ut bak. Seriøst.

Tror ikke Beate var helt enig med meg.

Her kan vi da se det jeg fikk av bilderesultat. Det er GANSKE lyst, og ganske gult. Ikke helt den fargen noen av oss hadde sett for oss, om jeg får si det på den fine måten. Beate kom med hårbånd dagen etter, for å si det sånn, og vi dro på Walgreen (eller hva det het) etter jobb og fant ny farge til ho. Det BØR bli bra nå, haha :D

Ellers kan jeg meddele at Kine er grisefornøyd med sine nye iPod nano. En liten firkant med touch screen som hun fikler med hele tiden jeg ser ho. Søtt da.

3 kommentarer:

  1. Hahahahah, se på det lure smilet til Kine! Som om hun ikke farget håret gult med vilje! ;D

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne sett deg som gammel å....:)
    Du skremte meg du og så var det bare feil farge på hår....ja,ja godt var det :)) Alt kler den smukke vettu ..:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!