fredag 1. oktober 2010

Jau

Har egentlig ikke så veldig mye å skrive om. Annet enn at jeg har litt hjemlengsel. Sitter for øyeblikket i go'stolen (om man kan kalle det dét) og ser på bilder av venner og familie. Skal ikke legge skjul på at det KAN forekomme en bitteliten sølvprikk i øyekroken. Såeh, forbered deg på et sippeinnlegg.

Aleksander som er min absolutt kjæreste reservebror. Er ikke noe vi ikke har ledd av, gjort sammen eller snakket om. Husker spesielt i begynnelsen av vårt bekjentskap. Du ringte meg mye, og vi snakka og lo oss ihjel i flere timer. "Mimmi ER gris". Kalte deg også Walter i en god stund, til jeg endelig klarte å legge det fra meg. Gjennom tykt og tynt i flere år, og flere år skal det jaggu bli <3

En av de sprøeste vennene jeg har. Har kjent mange i mitt liv, men Marie tar kaka. Vi har tatt webcambilder i fjortisperioden, laga film sammen, tatt bilder av hverandre halvnakne (haha), kyssa for første gang sammen, ble full av 3 rusbrus og hang på 3:16 og utrolig mye mer. Skulle gjerne ha kjent deg hele livet, men vi ble kjent i 7. klasse. Likevel føles det som et helt liv <3

Thea, min gode svetta. Ble ikke kjent før så seint som på vgs, men etter det har du alltid vært der. Stjal litt av stilen til hverandre i et par år, men hey så lekre vi ble også. Vi har opplevd julebord i Polen sammen, og jaggu trur'ukke ho kommer en tur til meg i Florida også! Gjett om vi skal rocke rundt klokka... IGJEN <3

Ole Andreas. Min bror er ubeskrivelig, og jeg er utrolig glad i deg. Nei, jeg elsker deg faktisk. Gjennom hele livet mitt har du vært der. Jeg hadde ikke vært den samme uten deg - så langt ifra. Hver gang du eller jeg er ensom, er det bare å gå opp eller ned en trapp, så er vi sammen. Liker ikke at du har venner, for det vil si at du ikke er hjemme hele tiden. Hadde til og med planlagt å komme på overraskelsesbesøk til meg i jula du, kjære... Åh, for en fyr <3

Christer! Min første bestekompis jeg fikk på barneskolen, da det fremdeles var kult med lapper hvor vi spurte hverandre om vi ville ha følge. Haha, mange gode minner sammen med deg. Du som fikk meg inn i teateret, og jeg hadde ikke vært sånn jeg er i dag uten det. Kan snakke om alt med deg, jeg, ingenting er flaut eller kleint <3

Seher forlot oss tidligst, da du flytta til Oslo. Har heller ikke fått vært FOR mye sammen med deg, men den lille stunden vi fikk før jeg dro til statene gjorde mye. Liten jente med et enormt stort hjerte. Humørspreder til tusen (hvis vi er i DET humøret), eller bare veldig sint liten tyrker. Haha, tusentalls av diskusjoner om rødt, blått, grønt eller... gult. Alt <3

Og selvfølgelig min kjære mor (som skal sende snus snarest). Det sier seg selv at du har forma meg og gjort meg til den jeg er, sånn helt fra rota. Nå presser sølvprikkene på, merker jeg. Er det en person som kommer med råd, tips eller bare trøst og herlighet, er det du. Skulle gitt så mye bare for en klem av deg akkurat nå, savner deg så fryktelig. Savner alle sammen, men mamma (og broren min) spesielt. Det så mye å skrive om deg, at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne engang. Du vil alltid mitt beste du, selv om jeg kanskje ikke alltid forstår det. Det har du nok fått erfare gjennom tiden, men jeg ser det nå. Alt du har gjort er for at JEG skal ha det bra. Du er full av kjærlighet, og hadde jeg vært mann skulle jeg gifta meg med deg <3
Må også nevnte at Trond er en virkelig igangsetter, og er opphavet til hvorfor jeg er her nede. Tusen takk, det er det beste jeg noen gang har gjort. Er ikke rart du har fått batteri i gave... Anette og Knut Jørgen også stammer fra Trond - det er lett å se. De heller kan ikke sitte stille (med mindre det er Disney Channel, hehe), og driver med alt fra hest og teater til fiolin. Fortsett med det, dere vil ikke angre :)<3

Mimmi og morfar. Tror ikke du vil finne noen som er så glad i barnebarna sine som dem, stiller like mye opp, og byr så mye på seg selv. Er det noe du trenger hjelp til, enten om du vet det eller ei, er de der. ALLTID. Har faktisk ikke telling på hvor mange ganger de har kommet til unnsetning for å hjelpe meg. Om det gjelder soveplass, kjøring, penger eller rett og slett bare en klem trenger du ikke engang spørre. Dere er veldig viktig i livet mitt, og jeg setter utrolig høy pris på dere - det skal dere vite <3

Så min gærne far. Pappa har tatt broren min og meg på mange turer, vi har opplevd masse sammen! Vært i Thailand, Spania, Hellas, langt nedi Sverige og farta rundt. Tror ikke han hadde nølt så veldig lenge hvis jeg hadde bedt ham på mine knær om å komme og besøke meg her nede heller :) For all del ta med deg Ingunn - en helt fantastisk dame, jeg trodde aldri det skulle gå SÅ bra skal jeg være ærlig. Hun har gjort tilværelsen 1000x bedre. Det inspirerer meg til å aldri gi opp <3

Steffen også er en viktig brikke i hverdagen min. Min kjæreste gjennom halvannet år, bestevenn gjennom nesten to, og en veldig god støttespiller hvis ting skjærer seg. Vi har hatt verdens beste stunder, og vi har hatt verdens verste. Vi har elska hverandre, og vi har hata hverandre. Uansett hva som skulle skjedd fremover i tid, er du den personen jeg stoler mest på, og du er noe av det beste som har skjedd meg :)<3 Utrolig masse glad i deg!



Det er så mange fler jeg kunne tatt med i sippeinnlegget mitt, og dere som vet jeg er glad i dere skulle gjerne vært her dere også, men dette er mine aller nærmeste. Jeg hadde ikke vært noen ting uten dere, faktisk. Friendships last forever, og familien vil alltid være der uansett. Syns virkelig dere fortjener den plassen her, dere har gjort dere mer enn fortjent til det på alle måter.

Helt fantastisk glad i dere, og skulle ønske dere kunne være her alle sammen.

- LoveU

4 kommentarer:

  1. Å som du får de blanke sølvprikkene mine til å renne :) Er så glad for det du skrev <3 Barna mine ER livet mitt. Carina du er en fantastisk jente det har jeg alltid sagt og du fortjener kun det beste. Jeg er utrolig glad for at Trond foreslo Florida for deg og at du har det så bra.Du lever den ungdomstiden jeg ikke hadde tid til ;)) Elsker deg høyere enn himmelen. hmmmm snus..... joa ...vel....alså.... ja ja

    <3

    SvarSlett
  2. Herreguuud, jeg savner deg cææær!!!!! <3 unner deg alt av opplevelser, nye venner og alt det bra du opplever der nede, men jeg skulle helst hatt deg her faen meg :( LOVE U SÅ INNMARI MYE!!

    SvarSlett
  3. takk<3 savner deg :)

    SvarSlett
  4. Aaaaw, jeg liker dette innlegget :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!