torsdag 30. september 2010

Kristinas bursdag!

Skal ikke engang si det er lenge siden jeg har blogga. Selvom jeg indirekte akkurat gjorde det.

Uansett. Kan jo begynne med forrige flicka! Det var dritmoro - as always - men jeg kan ikke erindre ALTFOR mye siden det er over to uker siden (særr..?).

 En rosa kveld med rosa piger som hadde et festlig lag.
 Maria (det ho, ikke sant?), Malin (?), Eva og Kristina.
 Kristina og meg.
 Kristina og meg igjen.
 Julie, Kristina, meg og Karoline. Vet ikke helt om jeg er fan av det sleske smilet jeg har dratt på meg der, men det får gå.
 Karina er som alltid i farta! Poserer for meg og greier.
 Karoline og Karina. Vet ikke helt om det skal være James Bond, Team Rocket eller hva det skal være.
 Vidar og jentene! Eva, Malin, Maria og Vidærr.
 Tradisjonen vår - at alle nordmenn står i ring med høyre hånd på hjertet og venstre hånd på kompis og synge nasjonalsangen. Sangstemmene er like vakre og sjarmerende hver gang.
 Denne er dedikert til Aleksander, Ole Andreas og Robin! Hvis du ser nøye inn i midten der...
 Så var tiden for at Kristina på dette heldige bildet skulle feires!

Dette er da uka etter. Om jeg husker det rett.
 Starta med nok en gang overfylt taxi på vei til baren vi skulle. Tror Mari vil drepe meg litt med blikket sitt her...
 Kristina fikk en liten drink som hun skulle ko... chugge.
 Brainfreeze! Hoi, jeg skal aldri bli 21...
 Beer pong. Da blir'e liv!
 På jobben dagen etter. Det regna så sjukt mye, og det lyna nesten rett på en cast member på en annen plass ved dammen. Flaks...
 Syns det var dritfascinerende, og fikk til slutt beskjed om å være forsiktig før øya mine datt ut.
Martin poserer for kamera.














Kjapp oppdatering før jeg stikke på jobb igjen! Skulle egentlig være med på Universal i dag jeg, men så fant jeg ut at jeg jobba likevel. Å jobbe 8 dager i strekk er ikke lett å holde styr på alltid!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg igjen! :)

    Takk for gode råd. Hvor lenge utover dagen holder de på? :)

    SvarSlett
  2. Næmen der var du igjen jo :) Hyggelig å komme innom her når nye ting har skjedd. HURRA. Ser du linken min på profilen der Anette vil leie der nede? . Hvor mange som kommer vet jeg ikke men vi kommer det er bombe sikkert. Å jeg gleder meg så ille. Vi bestiller billetter i helgen. Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!