torsdag 9. september 2010

Gratis hjemmehjelp

I går fikk vi besøk av en mexikaner, som hadde med matvarer og lagde tortillas til Marte og meg. Det kom plutselig fire til etterhvert, men vi fikk nå i hvert fall smake :)

Her er'e full fest, med godt selskap og god mat.



Først fikk i en buljong-aktig, varm drikke med chili, løk, hvitløk, korander og no kyllingkraft (tror jeg). Det var veldig godt! Litt sterkt også. Hver gang enten Marte eller jeg hosta, ble Giorgio like bekymra for at vi ikke likte maten.

Men det var godt, altså :) Veldig godt, faktisk.






Så kom det flere på besøk, og alle koste seg med maten Giorgio hadde laget.



Syns Per ser så kos ut på det bildet her... Aaaw!












Var på Florida Mall istad, og jeg klarte å GLEMME kamera -.- Hadde planer om å ta bilde sammen med en diger m&m-figur, og fant skuffet ut at kamera lå hjemme. Omg.

JAJA, kan legge ut noen bilder fra flicka istedet!



Ble akkurat kasta ut fra leiligheten siden vi bråka litt mye, så her står vi da...













Inn i ny leilighet!

Mina og Trine. Så søte, atte!












Meg og Sandrapuz :)














Så var det ut igjen...














Og inn på nytt sted.

Sunniva og meg. Glad i deg, jeg :)














Og neste dag skulle jeg lage meg mat. For dere som kjenner meg ganske greit, vet at jeg ikke kan lage mat. Det endte med masse røyk i leiligheten, og brannalarmen gikk av. Men mediebarnet som jeg er, måtte jeg utnytte meg av situasjonen og ta noen bilder.



De er ikke redigert, så er det ikke akkurat sjarmerende med kleshengere, macen og ledninger som attpåklattmotiv.










Men ellers ble det litt tøft likevel :)









Jo, altså. Så røykfullt var det.






Og etterpå bakte Marte brød! (tror det var samme dag.)



Tenkte å åpne egen business, ho Marte, ved å selge brød, rundstykker, boller, kanelsnurrer og diverse andre slike ting.

Det kan være lurt, siden det er mange som ettertrakter godt, gammaldags norskt brød :) Eller rett og slett bare ikke putebrød som er hvitt som snø'n. Blir jo mett av pålegget bare.











Ser dere forresten hvor smukke øyenbryn Marte har fått?

Have a good morning, you guys!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!