mandag 6. september 2010

Florida mall og birthday party!

Det ER så mye å gjøre her at jeg ikke engang har tid til å spise! Heldigvis begynner jeg kvart over tre (amerikansk tid), så jeg hadde tid til å sove litt, og faktisk spise og BLOGGE.

Kristina, Siri og jeg skulle til Florida Mall for å handle Mac (til K) og iPod touch (til meg). Tror vi brukte halvannen time der inne jeg, med samtaler frem og tilbake til Norge med faren til Kristina, og informasjon herfra til månen. Og da det endelig var min tur og skulle ha iPoden, så fikk jeg nærmest ikke lov til å handle den, siden det kom en ny versjon om 6 dager. Gah... Gleda meg og venta så lenge for å få beskjed om å komme tilbake om 6 dager. Haha, ironien...



I hvert fall én fornøyd applekunde!

Vi syntes vi fortjente å spise litt etter å ha handla så lenge, så da ble det Hong Kong chicken på meg. Anbefales.















"Ikke ta bilde mens jeg spiser, da."
*knips*
"Ååååh..."



Hihi :) Sorriiii.








Stakk innom en sportsbutikk for å sjekke ut sportsskjorter (sånne svære gode), men de kosta 250 dollar!!! Det er nesten en månedslønn her nede! Så neitakk, vi ser heller et annet sted. Billigere for merkeskjorte på outleten, faktisk. Lol.










Her er vi utafor hallen. Du ser kanskje 2% av hele greia. Da vi kom inn, så bare... HVOR ER KARTET?!















Så var det bursdagsfesten til den ene koordinatoren, Michael, som ble ... ett år eldre. Kremt...
Det var så festlig! Rett og slett kjempemoro :D

Taxien dit var proppfull av folk, tror ikke det hadde gått å presse inn en eneste til. Hadde vi blitt stoppa, tror jeg nesten taxisjåføren hadde mista tittelen for livet... Intimt og hyggelig!



Side 1.














Vidar satt i sprekken ved setene og utgangsdøra. Hadde jo blitt katastrofe hvis døra hadde gått opp O.o

















Ørjan satt i fosterstilling ut mot vinduet og bare så ut som han hata livet sitt. Haha, så skikkelig stusselig ut. Lol.

















Syns både JP og Vidar var heldige på det bildet her.













Det var den ene rekka med mennesker. Skulle likt å hatt et bilde av den bakerste rekka, der var det enda flere folk. Som Steffen sier; det som ikke går i bredden, går i høyden.
















Endelig kom vi frem til festen, og drekkinga var igang.

Kristina og Haakon er allerede langt frem i løpet.
















Beer pong! Poenget er å sprette en ping-pongball opp i en av koppene, den som treffer får den andre til å drikke... tror jeg. Stod bare å så på litteran før jeg stakk ut på verandaen.











Lisa og JP! Søte daaa :)














Mærtin!














Så ble kamera tatt fra meg, og jeg hadde det ganske gøy av å se gjennom bildene etterpå. Håhå.. Her kan dere se at jeg skal spise potetgull. Så kan dere også se at jeg har blitt litt brun :))))











Haha, lo da jeg så det bildet her! Brått drar Kristoffer ned skjorta og vise brysthåra sine til Haakon. Kalas!












Kristoffer og Liv!


















Meg, brått.


















Haakon og meg :D <3














Husker ikke hva vi lo av, men Martin pleier å være morsom.


















Så var det samme taxi hjem igjen. Nok en gang veldig fult.













Havna på nachspiel (hvordan skrives det egentlig?) hos Even, og der var det ikke så veldig mye liv...

Både Even og Andrea sovna på verandaen, mens jeg prøvde å vekke dem.














Endte heller med å sove inne på sofaen istedet.









Først Even...




...så Andrea.












Da tenkte jeg at jeg også kunne ta kvelden og stakk hjem.

I går var det kortspilling ved bassenget til klokka 1 på natta, da vaktene måtte si til oss at vi måtte dra hjem. Huhu! Også lurer jeg på hvorfor jeg er så trøtt...



Ann-Marie, Haakon, Marion og Lise.

Koselig :D










Ålreit, det var det jeg rakk! Nå skal jeg på jobb. Krysser fingra for at det blir mer blogging de neste dagene. Har fri tirsdag og onsdag! Sweet.

Hejdå <3

1 kommentar:

  1. Så godt det er at du er back in business. har savnet din blogg ja :-)
    Du er bæl brun Carinamor <3 loverly.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!