onsdag 1. september 2010

Natt!

Eneste tiden jeg har tid til å blogge på, er rett før jeg skal legge meg. Skjer som regel noe hver eneste dag, helst hele tiden, og jeg sliter nesten med å få med meg huet. Egentlig ikke nesten, men ja... Jeg får i hvert fall med meg NOE - det skal jeg ha!

I går var Sunniva og jeg ute og shoppa på Outleten. Dææægærn, så mye mer enn planlagt det ble. Her hjelper det ikke med handlelister, eller ting jeg vet jeg skal ha oppi huet (ikke at det pleier å funke smertefritt til vanlig heller), for å si det sånn. Og som jeg har fått forespørsel om, skal jeg faktisk legge ut et bilde av meg, som Sunniva måtte ta. (Syns sånt er litt flaut jeg, se...)

Men før vi dro dit, var vi en tur på bassenget og bruna oss litt. Eller... JEG bruna meg litt, Sunniva blir ikke brun hun. Hihi! Nok en gang et bilde av meg, den smukke kroppen min, og mitt nydelige forbrente ansikt.



Jeg har LITT beinmuskler da. Come on, say it.










Ja, da har vi da meg...


Ble prakka på en
negleveske, med neglefil, neglepusser, neglebåndskrem og bodylotion... Lol, jeg biter negler.

Men tenkte at jeg kunne bruke det til noe fornuftig, og gjøre neglene mine så fine at jeg får vondt i magen hvis jeg biter, eller tenker på å bite de av. LURING!!!

Kjøpte også veske med lommebok, to shortser, to basic tops, som nevnt det neglegreine, og ellers bare sett på masse fint tøy! AIW (as I write - høhø) har jeg på meg Tommy Hilfiger t-skjorte og ... må sjekke her ... etellerannet Hurley shorts. Lol, ser dere for dere meg med merkeklær? Hadde ikke jeg gjort, om jeg var dere.







Sunniva - like søt som alltid - skulle ha seg sko. OM det var litt styr æ... Haha, little ms. Nøye skulle ha den og den skoen, ble tvilsom når de ikke hadde flere igjen i svarte, de måtte være sklisikre, gode å ha på, også skulle hun helst ikke ha bestemorsko.

...Jeg kommer IKKE på hvordan ekspretisa/ekspertisa/JAJA skrives eller uttales. Hoi. Hun som solgte Sunniva skoa, i hvert fall, måtte fly frem og tilbake på lageret og strekkinstrumentet for at skoa skulle passe frøkna sine føtter. Haha, må le litt av lille vimsa... Smeller fra rett kjeft, vettu.

Var no koserier mot kvelden i går, som jeg nevnte for en uke siden - Flicka! Tok ikke med meg kamera den gangen her, tok ikke sjansen på å løpe rundt med 40D'en (speilrefleksen) min der. Jeg har derfor planer om å stjele litt bilder fra Facebook, selvfølgelig med navn annonsert under hvert bilde. Stjeling av bilder er egentlig det verste jeg vet... Unnskyld meg, altså.

Hm... Vanskelig å finne, faktisk. JAJA, får bare legge ut noen til fra forrige gang, og når jeg først er innpå Sunniva og meg, kan jeg like gjerne legge ut bilde av oss fra sist Flicka.

Bilde tatt av Cathrin.


Her har dere en av grunnene for at jeg helst bør holde meg BAK kamera, og ikke foran... Slæsken Cær, og søte Sunniva.











Neste morgen skulle jeg opp 08.00, så det ble en litt tidligere kveld på meg. Blir trøtt nok som det er.
Da skulle jeg teste ut sånn frokostblanding de har på alle tegnefilmer fra Amerika! Melken min ble LILLA. Veldig spenstig, må jeg si.



(Her kan dere forresten se at jeg begynner å få farge + at jeg har fått blanke negler for de med røntgensyn)

Viktig å spise frokost! Dere kan se litt av kostymet jeg må gå med på jobb hver dag, skal prøve å få et helbilde en gang det ikke er noen hjemme. Som nevnt, syns jeg det er litt pinlig å ta bilder av meg selv - i hvert fall i full offentlighet. Lol...





Sparer ikke på kruttet, dissa amerikanerne!
Smakte... Jeg veit ikke. Masse. Kan ikke være helt sunt det her.








Nå er klokka kvart på ett hersånn, så jeg bør vel gå og legge meg. Skal ved bassenget og brune meg i morgen også! Skal brune meg til det lukter svidd. Hurrhurr, blir bra. SKAL bli brun (les: neger).

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!