torsdag 23. september 2010

KoL

Altså Kings of Leon.

Litt morsom historie. De fleste som leser den bloggen her kjenner meg ganske godt. Og de vet jeg er fryktelig surrete av natur, og klarer å rote til det meste veldig ofte. Nå skal du høre her...

Jeg var sikker på at konserten var bare noen dager etter at Marte og jeg hadde kjøpt billettene, og jeg ble straks stressa med tanke på jobb, og at jeg ikke hadde fri den dagen. Jeg kom opp med en plan om at jeg kunne ringe inn som personal day (en dag hvor du får fri av personlige grunner) samme dagen og få fri den dagen. Som tenkt, så gjort. Etter at jeg skulle fortelle Marte om gladnyheten, fikk jeg bare til svar:

"Carina, hva ER det du surrer med nå?"
"Ehm... Hm?"
"Konserten er ikke før NESTE uke."
"Hæh? Hva? Ikke tull med meg nå."
"..."

Så det... As we speak hadde jeg faktisk surra til noe IGJEN. Menmen... Det kommer vel i neste innlegg tenker jeg. Skal jeg irritere meg over sånt, gjør jeg jo ikke noe annet - må bare le det av. Uansett! Det vi da kom frem til, var at konserten var NESTE LØRDAG, og ikke på en fredag i det hele tatt. Alt dette fant jeg ut ETTER at jeg hadde ringt meg inn "personal" og nærmest tryglet JP, en kollega, om å ordne med at jeg fikk jobbe likevel. Erre mulig...

Men det ordnet seg til slutt, og uansett hvor svett og stressa jeg var da Marte kom med skift og billett til meg, nådde jeg taxien med resten og vi var på vei.



(iPod-bilder)
Marte, som fortjener heder og ære for alt hun gjorde for meg den dagen. Tusen takk!
















Randi! Supersøt jente.


















Resten av food-folka som var med. Spenstig gjeng.














På vei inn til konsertarenaen. Er en del amerikanere der, kan du sjå.













Arenaen! Satt bak, litt på siden av scena, så var ikke den beste plassen, men kan ikke klage på prisen i forhold til Norge. At all.












Oppvarmingsbandet. Ikke FOR mye å skryte av.













Okei, hadde egentlig tenkt til å legge ut filmer fra konserten, men neimen om jeg gidder. Nå har jeg latt macen stå i hele natt for at videoen skal kunne laste seg opp, men den var fremdeles ikke ferdig da jeg våkna idag. Ååååh, gidder ikke. Kan heller legge ut videoene på Face, og linke de en gang.

Alt i alt var det en veldig koselig dag, dog konserten ikke var hensides å skryte av. Syns rett og slett Kings of Leon er litt kjedelig band, de har de tre-fire sangene som er bra, men resten er ikke helt meg vil jeg si. Som jeg sa til Kristina også, hadde jeg visst hvor fan hun var, skulle hun heller fått min billett :)

Have it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!