lørdag 25. september 2010

Bunad-Cær

Var på vei til bussen i full påkledning, ordna håret og sminka - alt i orden. Så skal jeg sette på musikk, og oppdager at hey! Jeg er jo en time for tidlig ute. Da var det ikke så veldig mye annet å gjøre enn å gå tilbake igjen og prøve å finne på noe fornuftig å gjøre imens.

Dro frem kamera jeg. Har blitt ganske dårlig med bilder av meg i bunad, og siden jeg likevel var klar for jobb tok jeg bilder av den. Med meg i.




(Oi, ser her at kvaliteten ble helt ræva.)

Så sånn ser jeg altså ut med Disneybunaden... Er det noen som har noe forslag om hva jeg kan lage innlegg om? De siste to gangene jeg var i park, klarte jeg å GLEMME kamera mitt. Er det mulig...

Ellers kan jeg legge ut en link! Vi har blitt enige om at det har blitt den nye hussangen - sånn bortsett fra Karina - for den ER så morsom. Alle - bortsett fra Karina - går rundt og synger på den hele tiden.
<3 <-- trykk!

Have a great day, loveu.

3 kommentarer:

  1. Hei på deg! Utrolig gøy å finne bloggen din her inne... Jeg går å venter på å få dra på intervju for akkurat den jobben du har! Gøy å lese om hvordan du opplever det der, gir meg enda mere lyst på jobben! :)

    SvarSlett
  2. Hei igjen! :)

    Intervjuet er 23 okt... Går bare å venter. Har du noen tips å gi ang å komme seg gjennom intervjudagen? :)

    Takk for svar frøken! :)

    SvarSlett
  3. Du er vakker i bunad :-) Du ler av meg som flyr på tryne men jeg må le av deg også...du er op en prikk lik meg , vel du er kanskje hakket værre...hihi
    Klem fra moder`n

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!