mandag 20. september 2010

Pedikyr, Magic Kingdom og throw in

Skjedd litt siden sist.

Først dro vi en gjeng jenter for å ta pedikyr, og GJETT om det var deilig. Du trenger egentlig ikke gjette så veldig hardt. La meg vise deg.



Ække lett å få det diggere enn det der.














Fotmaske! Svidde litt, men det var ille deilig også.














Resultatet. Kine, Kristina, Sunniva og jeg ferdigbehandlet. Kristina fikk fransk manikyr.











Anbefales!

Så var det en tur til Magic Kingdom. Tror egentlig vi var der før pedikyren... Husker ikke helt hvilken rekkefølge det kom i. Uansett.

Mamma har lagt ut bilder av Kine og meg sammen med Disney-dyra her. Mamma har lagt ut bildene i egen mappe til og med. Lol.



Så på 3D-film med Mikkes Fantasia og Donald som selvfølgelig ødelegger. Var et orkester som skulle spilles med en magisk dirigentstav, så dro vi gjennom en reise med mange kjente disneyfilmøyeblikk (uh, ja). Veldig stilig!










Tror jeg har fem bilder av slottet i forskjellige vinkler. Haha... Er så vakkert, vøttø. Skulle sett det i virkeligheten du! Kom og besøk meg :)












Kine er kjempegira på den Amerikanske tømmerrenna. Vi blei våte. For å si det sånn.

Kjempefett.









SÅ var det den nye gruppas throw in! Dere husker kanskje at Marte og jeg kledde oss ut som Meth-addict og Crack-whore? Vel, vi hadde litt mer erfaring denne gangen og kledde oss ikke så sykt stygt nå.



Så tross alt ut, dog Marte hadde surra rundt seg et teppe som nødløsning. Jeg hadde kjøpt en grell kjole på Walmart i XL (!!) jeg klippet til selv. Kan ikke nekte for at vi er kreative i hvert fall!











Sandra og meg. Stakkars, S hadde ligget med feber dagen før, men det stoppet ikke henne i å ønske de nye velkommen :)












Meg og Ingerid. Utrolig kos jente, virkelig!


















Kristina allerede godt igang. Ikke vær like sint neste gang, da :(


Haha... Fyllesvin. (Beholder den der intern.)















Litt av den enorme go'gjengen som er her nede!

F.V; Sandra, meg, Kristina, Ingerid og ... husker ikke navnet hennes :S Faktisk så VET jeg det ikke.











Min kjære Fredrikstadkompanjong Karoline og Bernt med sin lille Erling.













Dro til Santa Fe og spilte Quarter. Moro spill! Det gjelder å kaste mynten i bordet før den skal sprette opp i en av de glassa som står der. Den som eier glasset som blir truffet, må drikke det opp. Treffer den i midten, må alle drikke sitt glass. Er du sist med å drikke opp glasset ditt, må du drikke det i midten også.

Kristina tapte masse.






Silje, Haakon og meg. Beklager at jeg stoppet blodomløpet ditt etter hvert, Haakis...













Haakon og Karina. HAHA, Karina drar'n alltid helt ut. Er ikke måte på engang. Må le, altså...











ÅH, jeg har det så sykt bra her nede. Har egentlig aldri lyst til å flytte tilbake til Norge. Syns heller alle kan komme ned hit og bo her med meg :)

For øyeblikket blir Nathalie og jeg bedt med på House of Blues, men senga mi frister tusen ganger mer akkurat nå, spør du meg. Anyways. Ha en flott dag, dere!

- Love

1 kommentar:

  1. Kom tilfeldigvis over bloggen din, og skvatt skikkelig da jeg så Kristina i rosa cowboy hatt og øl i hendene. Bra dame! Hils henne fra meg ;)
    Fin blogg også btw! Det ser gøy ut å ta på seg bunad (<3) hver dag på jobb.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!