lørdag 11. september 2010

Jubileumsinnlegg - feirer med Epcot!

Hvilket jubileum... Innlegg nummer 15! Wuhu.

Anyways. Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra Kine og jeg var i Epcot! Hold dere fast...



Dere kan så vidt få et lite glimt av kirka vi har i paviljongen vår. Kine og jeg bestemte oss for å ikke være FOR lenge i Norge. Vi har tross alt vært der før.
















Prøvde å få med meg den andre siden av dammen ved Kina, men siden jeg har så sykt bra kamera, fikk jeg ikke med meg så mye. Den dammen er litt stor.











Stakk en tur innom gavebutikken til Kina, men Kine bare... "SKO!!!!!"

Så da stod vi der, da.











Det som fikk Kine til å rive seg løs fra skoa, var "MULAN!!!!!"

Så da stod vi der også, da.

Blide og fornøyde!


















Etterpå stakk vi en tur til Afrika og kjøpte slush, siden Kine absolutt skulle ha en.

Det ble jordbær på Kine, og limonade på meg.











Etter et lite stykke til, utbrøt Kine "BJUTI ÆN DEBIST!!!!"


















Hvis du legger merke til merket på brystet mitt, står det "Beauty and the Beast".

...fanatiker.

Glemte magien helt ved å spørre beistet om det var varmt inni kostymet. Da fikk jeg bare luftkyss, og tenkte at "Åja. Tar det som et ja, jeg."







En må jo turistposere en gang i blant.














Vi var sultne som hester, så hadde ikke Kine smakt fish'n'chips før, og jeg bare... WHAAAT.

Så jeg bare "FISH'N'CHIPS!!!!!"











K syns det ble litt mye fisk (rart det der!!!), men heldigvis var det en del kamerater der som gjerne kunne ta resten.

Tiggende and, eller sånn... fugl med langt nebb. Stork? Flamingo? Uh, et eller annet som flyr er det nu i hvert fall.









Droppa turistposeringa her.

















Folk i Storbritannia som spelte gitar og sekkepipe med kilt. Ganske flinke!
Altså, de spilte ikke MED kilten, det var nærmere det de hadde PÅ seg. Men det skjønte du sikkert :)












O'Canada!

Lurte på hvor Pocahontas hadde gjort av seg da jeg så noe "Bestemor Piltre"-aktig.

Hadde akkurat kommet ut fra en 360 grader film om Canada. Det var ganske spenstig, var som å faktisk være der. På en måte 3D.







Var en fontene der også, som fikk farger og spreke vannutslipp utover mot kvelden. Hadde jeg 1. filma det, og 2. visst hvordan jeg la ut filmer her, skulle dere fått se det.











Så tok vi Test ride, eller hva det het, med "testbiler" som gikk gjennom varmetest, kuldetest, bremsetest, svingtest og ... ja, tester. Etterpå gikk farta på full pupp, og jeg trodde vi skulle dø da vi liksom møtte på en trailer i en helt svart tunnel.

Mener det, trodde vi skulle dø. Både Kine og jeg hylte lungene ut av oss.

Da karusellen var ferdig, stod det masse biler der vi kunne sette oss inn i. Hadde vi bare hatt nøkkel, skulle vi stukket av med hver vår bil.



Fikk klare oss med å kunne sitte inni den.

Jeg skal bli rik.










For de som ikke vet det fra før, så fant jeg ut for litt siden at du kan trykke på ett av bildene og få sett de i stor størrelse. Bare sånn... fun fact.

Hvis dere savner flere bilder fra Epcot, gir jeg bort litt gratis reklame og henviser dere hit. Det er fotoalbumet til Kine på facebook, og har lagt ut flere bilder enn jeg hadde på kamera. Vi ble enige om at vi tok figurbildene med hennes kamera, så de slapp å ta det samme bildet med to kameraer :)

Også må jeg legge ut et bilde av at Per spiser. Igjen.



Til og med poserte ordentlig for å beholde sitt gode, gamle ry.

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil si noe!