tirsdag 14. september 2010

Carina goes boring

Var akkurat på flicka, men jeg orka ikke gjøre noe ut av det i dag. Er sliten. På jobben i dag hadde jeg vondt i hodet (det har jeg forsåvidt fremdeles), og merka jeg begynte å koke hver gang gjestene ikke hørte på meg. Spesielt da jeg stod som "grouper". Det går utpå å fortelle gjestene hvor de skal sitte i båtene for å få køen til å gå fortere, og for å kunne fylle opp så mye som det går. Hørte de på meg da? Nei, tenker vi sier de satt seg der de ville selv. Ulempen ved å være hyggelige og prøve å få alle gjestene til å føle seg spesielle, er vel at de blir veldig bortskjemte. Og de fleste vet vel hvordan bortskjemte unger er..? I DO.

Var bare en dårlig dag det her, og det har jeg ikke tenkt til å gjenta ved å sove for lite igjen! Så derfor sitter jeg her, da. Med potetgull, vann og bok. Og blogg. Alene. Mens alle andre har det gøy ute. Har heller ikke tatt så sykt mange bilder siden sist, og dere har forsåvidt sett flicka-bilder et par ganger før :)

Så da blir det webcam! Enjoy:
(Advarsel! Jeg er sykt morsom nå - overtrøtt og alene.)



Greit med litterær kosekveld alene også. Er ålreit fordet.

Føler meg også veldig smart når jeg har på briller. Vurderer om jeg skal ha de på jobben i morra. De er forresten dine, mamma! Jeg hadde brått med meg begge para. Så hvis du har såre øyne, beklager jeg det. Aner ikke hvordan de snek seg med, though. Mistenker at mamma var redd for at jeg kom til å glemme noe. Det skal man aldri se bort ifra...




Garden salsa potetgull. Ganske godt. Fikk den av Marte, siden hun, gla'full og god, hadde listet seg inn på rommet mitt, prikka på meg til jeg våkna og rista den forrige posen min og hviska lunt og vakkert inn i øret mitt; "KAN JEG TA DEN HER???!!!"
Ble kjempegrinete og bare "JAJAJAJA, bare ta (di dåse, så jeg får sova!!)."

Neida... Joda.





Sjekk jeg ser glup ut, da. Man har'e ikke mere moro enn man gjør'e te sjæl, har jeg en gang hørt fra en klok munn.





Jeg har det hysterisk.




Og mens vi er innpå webcam-bilder, oppdaga jeg noen bilder fra Hellas tidligere i sommer jeg helt hadde glemt. Slenger med noen derfra også, jeg!



Ole ser ut som Veslefrikk, Hanne ser ut til å ha vannhode, Helene som en forgriper og jeg som en eller annen med en sinnsforvirret sykdom.

Herlig gjeng, dere.










Merker jeg fikk et stikk av hjemlengsel nå. Vanskelig å finne like sjuke huer som er samla på det bildet der.

Love you guys <3








Eih, nå er'e natta, dere. Håper dere syns jeg er like morsom som meg selv.

2 kommentarer:

  1. Viktig å sove litt innimellom også ;) jasså du har tatt med deg Gucci brillene mine du... hmmm ta godt vare på dem bare :)) Du reiste med briller noe du sitter glemte og så pakket du ned et par også. Jeg er helt uskyldig :P Pass på å drikk, spis og sov nok lille venn. Glad i deg. Klem

    SvarSlett
  2. Hahaha "jeg har det hysterisk."
    Vakkert! savner deg sånn, cær :(

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!