mandag 30. august 2010

Gruppemiddag og påsan

Venter stadig på posten, men ingen ladere å se foreløpig. Har så lite batteri på kameraene at jeg blir nervøs hver gang jeg tar bilder, så blir lite blogging. Men noen bilder har jeg klart å presse ut av kamera!

I går var hele den norske gjengen på middag på indisk restaurant. Det tok over en time før vi fikk maten, og  det var ikke spesielt velsmakende heller. Men koselig var det nu likevel! Nesten alle nordmenn samla på et sted, og en svett og stressa servitør som løp frem og tilbake. Høhø...

Indisk. Bestemmer seg for hva de de vil ha.


Var bra stemning. Tror servitørene fikk litt bakoversveis da de så en hel gjeng med de etterhvert 25 nordmennene kom traskende inn.










Mina, Sunniva, Even, Andrea og Trine.















Cathrin, Malin, Nathalie, Bernt, Vidar og Sissel.















Andrea og Trine.

Maten tok som nevnt LANG tid, så Andrea og Mina tok like gjerne "gjett hvilken kopp brødet ligger under"-leken med disse spise/pyntgjenstandene som var på bordet.










Etterhvert kom også resten av gjengen, så vi fylte opp nesten hele restauranten. Var flere gjester som måtte stå og vente til vi var ferdige. Noen bare stakk avgårde med take away. Can't blame them...

Hadde fridag i dag! Heldigvis hadde Karina det også, så jeg slapp å ligge på bassenget helt alene i dag. Det føles litt stusselig... Var soool og godt vær, og akkurat føles det ut som jeg har feber. Solbrent <3

Så vi hadde besøk ved bassenget av påsan itself! Han hadde lyst til å henge seg, så det ut som.

Påsan.

Virka ikke helt fornøyd med livet.


















Karina var i hvert fall fornøyd med livet.







































Her ligger Karina og Veslemøy som stranda hvaler.

Karina og Veslemøy.

Høhø, Karina akkurat nå "Heh, så ser du hu SÅ mye brunare enn meg."

Ja... Forsåvidt :D










Livin' the Florida life! Love it!
...till we get terminated.

Men er det noe dere lurer på? Tror jeg kan svare/finne ut av det meste :)

1 kommentar:

  1. jeg lurær på om du ikke kan legge ut flere bilder som du er med på ;) Ellers ble jeg veldig glad for å finne noe nytt å lese her inne i dag. Ser etter det hver morgen jeg står opp. Du skriver så levende at jeg ser alt sammen for meg <3

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!