torsdag 26. august 2010

Floridaatmosfæren

Siden batteriet mitt på kamera har gått ut, og front desk ikke har fått inn noen ting enda, kan jeg jo bare bruke noen andre bilder jeg har tatt for å beskrive litt av atmosfæren som er her. På morgenen er det masse dugg på vinduene på grunn av all luftfuktigheten som er her, og selvfølgelig er det varmt. Det er alltid varmt. Utrolig deilig å våkne hver dag til sol, eller veldig lyse dager! Som å våkne til sommer på sitt beste hver dag.



Det er klare farger, amerikanske bygg (som du ser på film) og du kan bare gå og ta deg en svøm i bassenget om du føler for det. Åhhh, livet er herlig.



Det som var litt mindre herlig i begynnelsen, var alle disse rare krabatene som sprinta rundt beina dine i begynnelsen... Fikk snappa et bilde av en liten fyr som kom og ville besøke meg på soverommet.


Har blitt vant til disse nå, da. Syns bare det er koselig at det finnes noen der ute som tar seg av alle fluene som løper rundt i øra våre. Drømte forresten at jeg børstet vekk en fisk fra øret i natt. Det var merkelig. Ja, tilbake til saken... Så når du får en firfisle inn i leiligheten din, så la den være der! Den spiser opp alle fluene, og drar igjen når det er tomt. Null stress!

...

Ifølge Karina er det også sykt mange fine biler her... Hehe! Tok et bilde til ære for henne, så hun kan forberede seg litt før hun går ut døra.


Og om natten, dere... Om natten er det også utrolig vakkert. Når du går ut døra, hører du gresshopper, biller og andre slags rariteter som er ute og går. Akkurat som på film. Tok et snikbilde av Nathalie da hun lå og sov, i gjengjeld ble bildet litt fint da, så håper jeg er unnskyld for å legge det ut.


Tatt på rommet like før jeg la meg.

Så da ere bare å vente på ladere, så blir det fortellinger fra hverdagen igjen :)

4 kommentarer:

  1. Åhhh, høres sinnsykt deilig ut! Liker firfisler jeg :D

    SvarSlett
  2. Begynner egentlig å like firefisler jeg også :-) Vakkert skrevet. Så fine bilder !! lader er sendt for noen dager siden <3

    SvarSlett
  3. ååh, jeg har så lyst til å besøke deg! liker bildene, særlig det siste! du er flink cær!

    SvarSlett
  4. Kjøp med deg en sånn bil hjem carina ;) trenger den på norske vinterveier

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!