onsdag 25. august 2010

Åh, endelig...

Har så utrolig dårlig internett. Skal blogge nå så fort jeg kan før det hopper ut igjen! Blir litt leit å blogge fra en annen datamaskin pga bilder og sleke teng. Yes.

Vi hadde vår første flickabo-kveld i går! En mandagsfest for bare jenter, og alle må ha rosa t-skjorte med navnet på venstre side og "Flickabo Commons 10/11" bakpå ryggen. Ganske stylish, faktisk. Pleier egentlig ikke å syntes at babyrosa er så veldig lekkert, men det var faktisk ganske tøft siden det var så gjennomført.

Flickabo!


Er den del jenter her, vet jeg. Og alle er forferdelig ålreite. Begynner nesten å lure på om kremen av Norsk ungdom er samlet på ett sted! (Kremen i den forstand superålreite, og ikke streite, søte og uskyldige piger. Finner på mye sprell!)








Karina&shot.


Alle de nye måtte opp to og to og ta en Tequila shot hver. Fytti pøten som det smaker... *grøss*

Karina måtte gå opp alene, siden det ikke var partall i antall nye jenter. Fikser det meste ho, det skal jeg bare love dere... Haha. Litt intern som muligens er upassende for en alle-slags-mulig-lesere-blogg.

Forresten, det skal dere ha! Har fått så utrolig mange positive tilbakemeldinger av dere, at det rett og slett er kjempegøy å blogge! Tusen takk skal dere ha, alle sammen :)

Mina, Sandra, Marte og Sunniva.


Her sitter vi ute siden det var overfylt av mennesker inne i den lille leiligheten. Godt å ha litt romplass når man føler du dunker borti en rosa skulder konstant :)

Vi må være verdens største gjeng. Elsker det!








Kristinas nese.


Her buser Kristina forbi idet jeg skulle ta bilde.













Sunniva og meg.


Litt morsom historie egentlig! Sunniva og meg, forresten. Jo, Sunniva kom ut da jeg og resten på bildet over nesa til Kristina satt ute, og så bryter jeg ut at vi har lik kjole. Vi lo litt, og sa "hey, vi har lik smak."
Men idet hun setter seg ned, tar hun av seg skoen og viser den til meg. Vi har like sko også! Det er ganske spesielt siden det var mamma som kjøpte de til meg. Nå har vi bestemt oss for å shoppe sammen en gang, for vi er jo et radarpar i klær!




Så var det andre dag på jobb. Min første var i går. Da gjorde vi ikke så sykt mye mer enn å sitte på kontoret og bare ... sitte der. Ble vist litt rundt og fortalt hva de forskjellige postene handlet om etterhvert, men var ikke stort mer som skjedde.

Ble litt bedre kjent med postene i dag, og jeg fikk prøve meg i mikrofonen. Wehey!

Welcome back, please watch your step at your right side. 
We don't show our movie now, 
so you can use the exit through the theater

Det skal vi da gjenta for hver eneste båt som kommer inn etter en tur. Litt annerledes i dag siden filmen ikke var oppe og gikk, men det er noe i den duren.

Oooog så var jeg så heldig å få være med på belønningen for forrige måned siden de ansatte hadde vært så flinke, og det så slik ut:

Amerikansk lunch.


SNACKS! Så mye du bare orket. Hadde faktisk tatt meg bryet med å ha med matpakke i dag, men jeg ble mett av nachos og salsa til de grader... Hadde vondt i magen resten av dagen.










Mot slutten av dagen, fikk jeg være med på fyrverkeriet til Disney. Det var utrolig vakkert! Anbefaler virkelig til de som vandrer rundt der en hel dag å vente til kvelden for å få med seg det. Var så rørt at jeg nesten begynte å gråte. Det var sykt bra. De spilte musikk, og hver rytme passet til en rakett som ble fyrt av! Åh, kan ikke beskrives. Ikke fikk jeg lov til å ta bilde med kostymet på heller, men jeg skal inn dit en dag jeg har fri og filme hele greia for dere :) ...og for meg.


Stjeler foreløpig et bilde fra google. SJEKK DA!!!

Gled dere!

1 kommentar:

  1. så gøy med mors handel av sko og grining av fyrverkeri.... <3 Vi er vel litt like likevel da om du liker det eller ikke.hehe Gøy å lese nok engang. Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!