mandag 23. august 2010

"Welcome to our Disney family!"

Detta har vært en lang og seig dag, med både kamp mot å sovne og tårer. Tårene er for all del ikke noe farlig, folkens. Blir bare så fryktelig lett rørt av meg. Det har jeg fra 'a mor...

Men før jeg kommer til det, skal jeg fortelle om kvelden før! Det skulle i utgangspunktet være kjempefestlig med introduksjon for de nye jentene og guttene. Alle skulle kle seg ut som noe på forbokstaven sin, og det ble jammen meg mye festlig! Tar først de søte uskyldige kostymene i huset; Karina var kanin og Nathalie var ninja. Og når vi er innpå masse kost og søtt, kan jeg også nevne at alle gjorde sitt ytterste for å være pen/søt/sexy/så normal som mulig. Da, dere... Da kommer Marte og jeg.











Wait for it...













Meth-addict og crack whore! Skal forklare med bilder...

Meg og Marte.


Tror det må være en av de flaueste øyeblikka her nede så langt. Ja, sånn bortsett fra at jeg klarte å fortelle en fyr som ikke hadde kledd seg ut at han kunne jo bare gå som homo, siden fornavnet hans begynte å H. Så var'n bite meg homo. Og at jeg tok en amerikansk dame for å være Nathalia, så jeg gikk helt opp i trynet hennes og bare stirra til jeg fant ut at det ikke var henne likevel... Så ja, bortsett fra DET var det ganske pinlig.

Syns vi kler rollen. (Nei, det håper jeg da virkelig ikke...)

I tillegg skulle vi opp på en benk og blir introdusert av "kongen". Hvor vi kom fra, hvor gamle vi var og hvor vi skulle jobbe. Hey, I felt so hot... Nei.

Slenger med noen fler bilder fra kvelden.


Karina og Nathalie.
Som jeg lo av Maria... Hadde til og med "stake".
Karina ved siden av.
MalinMann.

Kongen og Siri.
Cathrin, Bernt, Lena, Sunniva og Sissel.

Ja, nå ble det masse surr i bildene her, men... Anysweis.
Kongen som roper ut hva vi svarer på
spørsmåla.
























Skal innrømme at det ikke var FOR kult å stå der som crack-whore klin edru og bli ropt ut foran folk som egentlig ikke gadd å bry seg noe særlig. Virka det som, da. Etter hva jeg har skjønt, følte Marte seg like tett som meg. Eheh. Tok av.


Dagen etter...
Trine, Andrea, Mina, Cathrin og ... haha. Marte. Elsker
trynet.
På bildet over, er vi på møte - traditions. Var livredd for at de ikke skulle godta stoffet på buksa mi, for det VAR så strengt! Ikke ha sko hvor foten viste for mye, ikke ha tynne stropper, ikke sånn og sånn, men det og det... Ah, dævver.

Uansett. 8 timer med omtrent den samme informasjonen om og om igjen var ikke så veldig lett etter en natt med ... tja, ikke FOR bra med søvn. Kom oss gjennom, og vi fikk møte Mikke! :D Da begynte forelesern, en 40 år gammel dame, nesten å grine. Søtt :)
Mikke kom med en pakke, og der var det....


 NAMETAGS!
Wuhu, det var litt sånn stilig :) Så nå går jeg rundt og føler meg litt som en proff, fordi vi nå er en del av "familien", og er en av verdens beste cast members! Det er faktisk sant... Disney World er the happiest place on earth.

Bilder og slikt. Veldig stas!

Veggen prydet av Disneykunst over hele.

Som jeg nevnte over her, var det ikke en natt med for bra søvn. Dette er resultatet:

Ikke særlig liv.


En som tror ho er våken og nistirrer inn
i kamera, og en som rett og slett sover.

ÅRRH, jeg får ikke til det bildegreine... Kommer seg vel.

Og forresten! Landskoden til Amerika er 001, og man kan også få tak i meg på leilighetstelefonen vår; (407)560-2280, trykk så på 1 og slå inn 1574. Da kommer dere til oss :) Dette er altså informasjon til både min og Marte sin familie. Hørte nemlig rykter om at moren til Marte sniker seg innpå her innimellom. Trendy dame altså! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!