fredag 20. august 2010

Hele dagen i startet med å møte opp for å vente på taxi. Vi har fått fast taxisjafør! Han er utrolig kul og forteller om hvor vi kan finne hva, hvis vi trenger noe er det bare å ringe, og han er veldig billig. Dvs at han ikke setter på takstometeret og vi bare betaler en fast pris. Nok om han. Vi skulle altså vente til han kom, så vi hadde litt tid til overs og satt oss ved bassenget. Der dukket den ene nordmannen/kvinnen etter den andre, og vips var vi blitt kjent med flere folk. Alle er så åpne og hyggelige her, skulle nesten ikke tro det var mulig etter 20 år i Norge.

Per, Maria, Karina, Cathrin, huskerikke><. Marte og
Mary-Charlie!


Her har vi møte ved bassenget, og endel nye som ville leke med oss. Kos!

Det er AKKURAT som å se på film. Det er til og med noen som kaller the Commons (her vi bor) og the Pattersons for Paradise Hotel... Haha :) Endelig fikk jeg ønsket mitt oppfylt, sånn bortsett fra at det ikke er kameraer der. Nok av vakter er det i hvert fall, så vi blir på en måte observert likevel.




Same same
















Per og Karina.




















Endelig kom taxien! Det var kø, kø, køøøø. Føler det alltid er rushtrafikk her uansett tid på døgnet. Anyways.

Allen, Maria, Charlie, Miriam og Malin.
















Kø. Det er mer enn jeg fikk med meg på bildet altså.
















Det kjøpesenteret vi kom til var ENORMT, det var gater og skilt for å vise hvor vi skulle gå. Allen fortalte at hvis vi skulle rekke å gå innom alle butikkene, måtte vi dele det opp på to dager. TO hele dager bare for å komme oss gjennom butikkene. Omg.

Charlie, Karina og Maria.

Charlie prøver å snike seg unna, men blir ikke kalt "paparazzi" for ingen grunn.
This is why (<-- sniker seg med igjen. Azm.)












Ikke nok med at det er gater og skilt for å vise hvor vi er og hvor vi skal, men det er utrolig fint der også. I midten på veien til en eller annen butikk vi skulle til, var det en... tja. Sumpeelv med fisker og fugler i. Kjempevakkert - selv for en sump.

Sumpeelv (eller hva man kaller det...)




















Feskan!

Vet ikke helt om du kan se at det er en fisk der, men prøvde så godt jeg kunne å fange en. Billedlig altså.












Etterhvert fant jeg ut at dette var jo rene dyrehagen! Ikke nok med at det svømte fisker midt i deg, eller at svære fugler koste seg ved vannkanten, men rundt neste hjørne var det bite i meg en alligator også!

Mannen, alligator, to amerikanske jenter.


Syns egentlig veldig synd på stakkar'n. Hadde fått munnen teipet igjen og ble båret av tusen forskjellige hender. Alt for penger, aye?

Anyways. Var veldig moro å ta på den da, det må jeg innrømme. JEG HAR TATT PÅ EN ALLIGATOR!
Så SÅ synd på den, vet jeg nu ikke... Opplevelsen kom tydeligvis først.





Etter dette, løp Charlie og jeg for å finne Victorias Secret. BH for the win! Faktisk ikke så forferdelig ekslusivt og dyrt som jeg hadde sett for meg. Kjøpte to BH'er for 20 dollar. Det er omtrent ... skal vi regne her... 124 kroner.
Da vi var ferdig på VS, var den kjapp tur innom Starbucks og gå og vente på den avtalte plassen for pick up.

Charlie. meg, Malin, Nathalie, Maria og Karina.



En fin-fin rasteplass! Ser ut som Karina er varm her. Ikke gråt da :(











Begynner å nærme oss slutten på innlegget, og jeg bare MÅ ha med en ting til... Åh, lo.

Maria og iPhone.


Maria: "Det er veldig kjekt å værra klam!"













Og forresten! Jeg har fått ameriansk mobilnummer, så for den som trenger nummeret, er det følgende:
407-922-5489


Så mamma, pappa, bestemor, bestefar, mimmi, morfar og alle dere andre; nå ere bare å ringe! You're in charge. Mohaha...

Nuzz :*

1 kommentar:

  1. Hòres ut som du har "the time of your life" Hàper du fàr bli et helt àr og slipper à dra hjem midt i den kaldeste vinteren. Du bòr sikkert begynne à planlegge dette allerede nà.

    Hva er landskoden til usa, vi mà ha den for à ringe deg :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!