onsdag 20. oktober 2010

Virgin skin

Nå har jeg fått meg tattovering! Jeg er dretfan av hodeskaller og pirater, så jeg tattoverte like gjerne en blanding :)

Kine har tatt bilder under operasjonen, men jeg kan legge ut et bilde som et kort brief. Jeg skal beskrive litt bedre når jeg har stjålet bildene av Kine :)

Var LITT vanskelig å få et godt bilde av den, siden jeg måtte feke med kamera rundt, opp og ned. Men som nevnt, har Kine flere bilder og kan sikkert ta et for meg seinere også :)

Oppned... Eheh.

Var sånn ca det beste jeg klarte å prestere. MEN se på den kule der daaaaa :) <3 I like it.
Den har jeg hatt lyst på lenge, altså.

1 kommentar:

  1. Er du serr? Har du tatt tættizzz?? Jeg skal i Animal Kingdom i morgen, er det der du har kjøpt den?

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!