lørdag 16. oktober 2010

Mmm...

JEG HOLDER PÅ Å KJEDE MEG IHJEL!

...orker ingenting samtidig som jeg skulle gjort alt. Jeg skulle spilt tennis, jeg skulle gått og handla, jeg skulle skaffa halspastiller og hostesaft, jeg skulle sola meg og bare... gjort alt på fridagen min. Men jeg er ikke i form til å handle, og jeg tørr ikke ta sjansen på å ligge lettkledd ute nå. Gidder ikke bli mer sjuk.

Med mye fri og ingenting å gjøre, har jeg masse tid til å tenke! Og det jeg tenker mest på akkurat nå er...


Snus. Nick and Johnny. Ååh, som jeg savner å bare ha det tilgjengelig.

På en annen side også, så tenker jeg mindre og mindre på det. Det går helt fint en dag uten snus, i motsetning til de første dagene hvor jeg gikk tom for snus her nede. Var rett før jeg fløy på veggen! Nå går det faktisk ganske greit. Ikke at det skal stoppe deg, mor...

Ellers kan jeg meddele at jeg har fått ganske langt hår og lange negler!

Her kan du se et bilde jeg har lagt ut på bloggen tidligere herfra



Det er omtrent klin umulig å få noen flotte bilder av meg - i hvert fall som jeg tar selv i PhotoBooth - men her kan du i det minste få en idé av hva jeg prater om.










Her er håret helt til under haka! Resten av håret bare stikker til alle kanter, siden jeg ikke har ordna det noe særlig etter at jeg dusja istad.










Så var det neglene!



Var ikke særlig heldig med plasseringa til venstrefingeren min, men det får vel gå det også mens vi er igang. Den lengden har jeg hatt kjempelenge nå, og jeg er drittstolt over meg selv for at jeg lar være å bite. Hoho!








Og nå sitter jeg og gomler Oreo og drakk akkurat den siste melkeskvetten... Bah, kanskje jeg bare skal gå og handle. Hater det -.- (eller bare vekke Marte..! :D Mehehe.)

1 kommentar:

  1. Du har vært flink med neglene.... har bare bitte litt lyst på slike jeg å....

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!