fredag 29. oktober 2010

I dag

Var på Universal (igjen) med Kine og Sunniva! Det var kjempekoselig, og jeg fikk Sunniva med på en karusell hvis jeg trodde hun spurte var "opp og ned". Det jeg fikk med meg var "opp-ned", og bare "nei, nei. Den går bare litt fort."

...OG den gikk opp og ned. Så det beklager jeg virkelig, men Sunniva kom seg helskinnet gjennom det. Var faktisk en smule stolt av henne, til tross for min dårlige samvittighet. Sunniva er litt som meg og tåler ikke allverden av karuseller. Jeg kan ikke være opp-ned før magen protesterer, som jeg fikk erfare etter "Rock it". Da måtte jeg sette meg ned litt...

Her er vi på vei til Universal. Tok bussen da, vett!

Pynten til Halloween i den parken Horror Night er.

Snasen kar.

Her er Shrek, Fiona og Esel!

Nærmere. Liker at ho ene ler seg ihjel.

Rock it! Dægærn, den gikk unna gitt. Etter denna rabbagasten måtte jeg sette meg ned.

Brått kjørte Scooby Doo-bilen forbi, og jeg rakk ikke ta så veldig bra bilde siden den kom så brått.

Her vinker han! Shaggy kjørte bilen.

Her står vi og venter på å komme inn på Twister. Den var sykt kul! Jeg elsker storm, lyn og torden. Herlige greier.

Vi ble sultne, og da... spiste vi.

Etterpå gikk vi forbi en malerkrok, og bare... "Skal vi male oss?" "Okå!"
...så da gjorde vi det :)

Syns egentlig sminkørens sminke var veldig kul også, når jeg tenker meg om. Her smører han på turkist i ansiktet til Kine.

"The normal girl" som de sa i MIB-riden. Haha. Hun ble stoppa da hun skulle gå inn, for hun var den eneste av oss som ikke hadde sminke. Sunniva ble nervøs mens Kine og jeg bare lo. Søta!

Her er vi ferdig sminket. Jeg er Wolverine (Wolven mask) mens Kine er Darkness Princess eller hva det var. Var mye rart! Haha.

Brått stengte parken 5, og røyken for Horror night dukket opp. Da måtte jeg plassere Kine og Sunniva rundt omkring for å få et kult bilde.

Andre forsøk.

Og tredje forsøk. Syns det her ble kulest.

Da jeg kom hjem skulle jeg vaske av meg sminka i dusjen. Jeg kikka i speilet for å se om det var mer igjen, og da lo jeg så hardt at jeg bare MÅTTE ta bilde av det... (Nei, jeg er ikke naken...)

1 kommentar:

  1. Siste bildet av tåken ble drittøft..:)
    Juks at sunne ikke sminka seg.. hmf...

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!