mandag 11. oktober 2010

Universal Horror night

På tide å la Halloween slippe til. Det gjorde den ved at jeg inviterte meg selv med til Universals Horror night med Marianne, Karen, Svein Gustaf, Christina (..?) og Carlos! Det var en grisefet opplevelse, og jeg var ganske så skvetten av meg gjennom kvelden. Derfor var det så bra at Karen absolutt ikke lot seg skremme, og sa det var greit jeg klistra meg på ho. Stakkars, tror jeg bora neglene mine langt ned i beinet hennes da jeg holdt ho på skuldrene. Innskiiiiild! Takk forresten :)

Var absolutt verdt pengene (som forresten Gustaf skal få igjen, åffkårs), og jeg er keen på å dra igjen! Folk gikk rundt med pro sminke, og kjørte motorsag oppi trynet ditt. Mitt første møte med motorsaga gjorde at jeg skvatt så hardt at jeg hoppa sikkert en meter bak og opp på fortauet. Skuespillerne holdt maska (hoho) godt, og spilte bra. Overalt var det folk med syk sminke og kostyme, og var der for å gjøre det svett i pitten. Carlos var nok den som var mest redd av alle kan jeg si ganske sikkert. Han skrek og hoppa rundt med kaldsvette hender og hjertebank. Haha :)

Glemte kamera IGJEN, så det blir iPod-bilder igjen. Ble ikke FOR mange, for jeg var mest opptatt av å holde utkikk for motorsagmassakre.

Ved inngangen til parken. Trodde ikke det skulle bli SÅ skummelt siden sola var fremdeles oppe, men så feil kan man ta...

Svein Gangsta og Karianne.

Her kan du se noen av kostymene skuespillerne måtte ha på seg. Skuespillere..? Ehm... De som jobba som skremmere, i hvert fall. Vet ikke hva jeg skal kalle det. Skremmærn!

Ganske bra kostyme.

Den fyren med motorsagen der skremte livskiten ut av meg. Trodde han bare var en som stod og så på de som ble tatt bilde av, men brått snur han seg og ser rett inn i øya mine og kliner til med motorsaga.

Da det fremdeles var lyst. Var tåke overalt, og jeg var livredd for at et stygt tryne skulle komme opp når som helst.

Omtrent samme sted en tid seinere. Dritstilig.

Når klokka nærma seg 1 (når parken stenger) dro vi på et show som en fin avslutning. Kjempefascinerende opplegg med ganske voksen humor, sang og dans. Da showet var ferdig, gikk alle skuespillerne (tror det er ganske riktig å si skuespillere i denne sammenhengen, faktisk!) opp til publikum, og selveste Edward fra Twilight tok fingeren sin under haka mi. JA, jeg ble litt kry, må innrømme det. Det var gøy :) Så ligna han. Er ikke blodfanatiker av Twilight, sånn egentlig, men ja. Likevel.

Kjempebra dag, og takk for at dere lot meg invitere meg selv! :)

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil si noe!