tirsdag 19. oktober 2010

"Det er mye regn her i ... FlOrida"

Det var egentlig for en uke siden, men jeg har ikke hatt noen bilder å legge ut. Så nå gjør jeg det jeg egentlig hater - tar bilder av andre uten å spørre og legger de ut. MEN jeg kan i hvert fall si det sånn at det er Julie som har tatt kamerabildene :)

Julie og Eva. Vi er foreløpig i den søte delen av kvelden...

Josefine og Victoria (aka Knoll og Tott/siameserne) og Mina som har kommet godt inn i Disney-behavior. Pek aldri med én finger, det kan fornærme noen.

Det ene bursdagsbarnet Beate!

Meg og det eldste bursdagsbarnet. Bestemor fylte 23!

...så glir vi diskret inn i den mindre sjarmerende delen. Kine på bunn med meg over, og Mina som sitter på topp og absolutt skal daske meg på rumpa.

Her ser jeg mer ut som bestemor enn Kine gjør, føler jeg... Den filmen er priceless. Den ene av tre fantastiske levende bilder.

Eva, Kine og en liten del av Mina.

Mina sitter og klør meg i hodet mens Sunniva og jeg har en dyp samtale. Hvorvidt samtaler kunne være spesielt dype den kvelden.

Endte med gulvet!

Veldig ålreit kveld! 
Så hadde Eva og Vanessa gjort det fint på kontoret, og stelt istand en riktig arbeidsfeiring.

De hadde dekket på bordet med rosa duk, hengt opp ballonger og kjøpt inn kake, brus og snacks.
Verdens beste kolleger... 

Blid og fornøyd!

Her er kakene de hadde fiksa. Ganske ålreit!

Så klarte jeg som skrevet tidligere å bli syk. De som har meg på Facebook veit at Nathalie gikk i butikken og kjøpte frukt til meg, Marte lagde te, Kine kom med paracet til meg etter jobb og Thomas tilbød seg å lage mat til meg.

Det Kine også gjorde var å stikke til Outleten (med kortet mitt...!) og kjøpte brus og snacks! Jeg har heldigvis litt penger igjen... Høhø, neida. Joda...

Aldri smakt så digg, i og med at jeg ikke hadde orka tanken på mat i to dager!

Så snille mennesker jeg har rundt meg :) Og igjen - en uke seinere - takk for en festlig feiring! Glad i deg, Kinis :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!