lørdag 26. mars 2011

Dirty carwash

Det ble en tidlig morgen på meg. Tror det har noe med døgnrytme å gjøre, og enda godt er det at jeg har fått den i orden! Var oppe før 9 i dag, tok min tid, spiste frokost, prøvde ut en ny øyeskygge osv. Så tok jeg selvfølgelig bilder. Og filma.

Det har seg slik at jeg henta det nye kamera mitt i går! Gjett om jeg er kry! Det aller beste ved hele kamera, er at jeg ikke betalte noen ting fordi jeg hadde noe som heter SuperSikring. Den går ut på at du forsikrer kamera ditt for fire år, og uansett hvilken skade det kommer på den - selvforskyldt eller ikke - får du gratis reparasjon, eller nytt tilsvarende kamera om det er totalskadd. Mitt ble da altså totalskadd.
Så neste gang du kjøper kamera på Japan Photo - kjøp supersikring! Det er BARE fordeler ved det, og personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk IKKE vil ha det. Det har vært meg en gåte siden dag én.

Anyways, her er det:














Snek meg med i bildet, jeg, så jeg fikk nytt profilbilde samtidig.

Anyways. Etter at jeg har fått nytt kamera, er det med meg overalt hvor jeg går, og jeg dokumenterer nesten alt som skjer. Blant annet at jeg skulle vaske bilen.














...vet egentlig ikke hva jeg skal kommentere under. Det er generelt ikke en spennende hendelse.




















Matcher ufrivillig, til og med.




















Går hardt for seg, som du kan se. Skal det være, så skal det være! (...og neste gang skal det være bukseseler.)
Tror jeg skal bruke "Få bilen vasket for 100 kr, 50 kr pluss for ræv" som slagord til bilvaskselskapet mitt.














Bilvaskbanditten. ...














Så var den flunkene fin. Testa ut like så gjerne filtrene som ligger inne på kamera mitt.

Ja, nei.

Kan ikke skrive mer, skal snart ut og leke med Christer! Shalabajs!

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil si noe!