mandag 21. mars 2011

Din rev!

Sitter på Facebook, slik som ungdommene liker, nå og kommer over en aha-opplevelse! Liten, men nok til at jeg gidder å skrive om det. Jeg innså nemlig at det ikke bare er kvinner som er slue og listige når det kommer til ting. Og akkurat når det gjelder å spørre om en ting vi lurer på, så spør vi rett ut! Her tror jeg mye av grunnen for at "blondine" dukket opp, for noen av spørsmåla har kanskje vært så direkte at vi virka dummere enn vi var.

Grunnen for at jeg skriver om det her, er fordi jeg stalker folk på facebook. Det kan være hvem som helst, gamle kjente, gamle kjentes kjærester, gamle kjentes kjæresters venner osv. Lista er lang. Når jeg stalker folk, ser jeg som oftest på bilder for å se hvordan ting ligger an. Da blar jeg ned på kommentarer, og finner ut blant annet hva slags type humor de har, og ser meg ut hvem jeg gidder å snakke med hvis jeg møter de på byen.

Da kom jeg over dette:


Det var et bilde av en person som holdt en Chinchilla i hendene. Veldig søt. Så kommer den "hei, jeg er morsom, og later som jeg vet akkurat hva det er på bildet. Ved å skjule at jeg egentlig lurer på det, later jeg som om jeg tuller for å få svar på spørsmålet mitt."

Sånne situasjoner har jeg sett mange av uten å tenke noe over det, og det er så og si KUN fra gutter disse "lurespørsmåla" kommer fra. Av det jeg har observert, i hvert fall.

Ganske listig, right?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!