onsdag 20. januar 2016

Dag to

Når jeg rusler rundt i gangene i Gjensidigebygget, hender det at menn i dress sitter spredt rundt og viser andre noe på skjermen sin. Da hender det også at jeg titter litt samtidig, ikke for å spionere, men for å bare være litt nysgjerrig. Ofte ser jeg PowerPointpresentasjoner, og for litt siden nå skulle jeg hente meg noe mer kaffe. Det var et par menn nedi der som peka og diskuterte med iver på et bilde i PowerPointpresentasjonen. For å si det sånn, så er det jammen godt vi er forskjellige. Hadde jeg vært nødt til å engasjere meg i tørre tall og statistikk hadde jeg antakelig hengt meg selv for lenge siden. Nei, takke seg til folk som interesserer seg for alt mulig annet enn jeg gjør selv. En kan ikke vite alt heller.

Illustrasjonen nedenfor oppsummerer vel alt i hele denne verden hva jeg ikke har peiling på. Og kanskje som jeg i grunnen ikke er spesielt interessert i heller. Tror jeg må ha et konsentrasjonsproblem.

Kilde


Da kan vi sette i gang med det jeg opprinnelig tenkte; hvordan det går med snusen.


VEL.


Jeg har fremdeles ikke fått i meg noe nikotin, og jeg har fått masse tips fra andre som har slutta før. Kudos til dere. Nå har jeg vært nikotinfri i to hele dager (det kommer seg), og da jeg rusla nedover mot toget i ørten kuldegrader og bekmørke til morgenen i dag, tenkte jeg på snus. Jeg tenkte at hvis jeg tvang meg selv til å tenke på snus, så kunne jeg merke om jeg ville ha det eller ikke. Og akkurat da, dere, akkurat da hadde jeg faktisk ikke lyst på. Jeg savner vanen, og det å kunne kose seg litt ekstra etter middag eller sammen med en kopp kaffe, men mens jeg rusla nedover der og tvang meg selv til å tenke på snus, hadde jeg altså ikke lyst på. Hvis det er fremtiden, så er det jo virkelig ikke noe stress å slutte!


I mellomtiden koser jeg meg med Kickup (nikotin- og tobakkfri snus) og sår underleppe. Denna te-snusen her må inneholde kjøttetende bakterier eller noe, for jaggu svir’e. Blir faktisk nesten litt for mye av det gode.


Nå ler jeg av meg selv igjen. Denne karen her har en egen review på YouTube, og den får du sett her. Jeg vet ikke hvem denne personen er.


Fra sist gang jeg slutta, fant jeg en snus av typen Onico som hadde en pæresmak, og det smakte seriøst RedBull. HVOR digg. Er det noen som vet om den finnes enda?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!