mandag 20. desember 2010

Hepp!

Jeg har samla inn mange bilder igjen, og klar for i hvert fall to nye innlegg. Tre med dette. Jeg har nemlig ikke allverdens tid til å sitte her og blogge - det skjer noe HELE tiden. I går jobba meg 11 timer på jobb, og skal kline til med et lignende antall i dag. Heldigvis fikk jeg sovet litt mer den gangen her enn jeg har fått de to forrige nettene, så det skal gå bedre i dag enn i går. Det var faktisk en helt grusom dag i går, jeg gikk rundt og forbannet alle som gikk i veien for meg, som snakka til meg, eller til og med så på meg. Alt irriterte meg, alt var feil og alt kunne gå og henge seg for min del. Brydde meg ikke om noe som helst. Så i dag skal det bli andre boller!

Nå må jeg nesten avslutte, for det var alt jeg rakk før jeg måtte pusse tenna og løpe til bussen.

Heeeeei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!