fredag 17. desember 2010

Oppdatering igjen!

Nok en gang et lite stykke tid siden sist jeg blogga. Men nå smetter jeg inn et lite blogginnlegg mellom alt som skjer hele tiden. Detta er da enda en oppdatering. Here we go:

Først hadde Sunniva invitert Nathalie, Kine og meg på middag over til henne. Det som stod på menyen var hjemmelagde kjøttkaker, kokte poteter og gulrøtter med brun saus. Til dessert var det gelé (husker ikke helt hvilken smak, men vet den i hvert fall var rød) og hjemmelaged vaniljesaus! WOW, sier jeg bare. Jenta som kan det å stelle istand!

Her er mesterkokka foran ovnen! Virker spent på om vi liker resultatet eller ikke.

Pent dekket på bordet. Nomnomnom!

Nå begynner ting å bli klart for å hives innpå.

Prøvde å ta et selvutløserbilde, men jeg visste tydeligvis ikke helt hvilken vinkel jeg skulle satse på. Samma det, dere ser at vi sitter sammen uansett.

Mens vi ventet på at middagen skulle synke, klippet Kine Sunniva.

What to say, what to say... Kine grer Sunniva..?

Også ere en som er grisefornøyd med at det var gelé til dessert! Sjekk det luringgliset. 

Etterpå var det beer pong hos Marit! FV Marit og Thomas.

Karina, Sigurd og Rousbeh (det navnet måtte jeg faktisk finne på facebook)

Etter et par rundt beer pong, skulle jeg ordne håret til Kine. Syns det ble veldig vakkert! Det syns ikke Kine...

Suzanne, Katinka og Kine.

Jeg ble kjempefascinert over nissen. Av en eller annen grunn.

Rousbeh, Suzanne og Katinkæ.

Dagen etter hadde jeg fått pakke i posten! Jeg klarte ikke skjule gliset mitt hele veien ned nå heller. Pakka var på totalt 7,5 kg, og inneholdt BARE digge ting! Jeg ble så glad at jeg nesten kollapsa.

Så tura vi til Florida Mall igjen for å fikse med tattoveringa til Michael. Der stakk Kine og jeg innom en sminkeavdeling og fikk sminka oss av de som jobba der. Noe sier meg at sminkøren min ikke ante hva hun drev med... Jeg ser ut som en vaskebjørn... Heldigvis hadde jeg med meg solbriller og fikk kjøpt sminkefjerner rett etterpå!

Så var det throw in! Her sitter da vi tre alene og viorser hos Kine. Romkameratene til Kine ble ganske grinete, tror jeg, fordi de har satt opp husregler. En av de er "NO PARTIES!!!"
Det lure smilet til Kine forteller meg at hun var ganske klar over det, men valgte å ikke bry seg.

Her er vi i den andre leiligheten, i og med at vi til stadighet blir kasta ut fra leilighetene. Vanessa er i dyp samtale med en tysker.

Tror vi fremdeles er i den andre leiligheten. Kine er kjempegira på aloe vera.

Så fant ho plutselig en hatt ho skulle ha på seg. Sammen med Malin.

Vanessa og Kine! True love.

Dagen etter var vi på vei til Epcot for å se Whoopi Goldberg lese julefortelling, eller hva det var. To slække typer etter en hard natt.

...man kan si det var nok mennesker der.

Sykt mange mennesker, faktisk.

Her tråkler vi oss vei gjennom mengden for å finne en plass vi kunne se gjennom alle huene.


Her er scena det skulle skje på.

"Hvor er Whoopi"-leken ble oppfunnet. Ho skal være i midten der et sted.

Her er ho "stammen" på "juletreet".

Epcot-juletreet.

Norgekula!

I castmember-building fant vi kransen vi skulle lage av gjenvinningting. Vi gikk bort til vår og så at det stod "1" under vår. Jeg NEKTER å tro at vi vant, den kransen er ikke på langt nær så fin som resten av bidragene. (Alle landa lagde hver sin krans)

Så var det jobb igjen. Mina skulle - så handyman som hun er - putte fastpassbilletter i maskinene, og se hvordan DET gikk...

Bare rot! Haha, jeg måtte ha bilde av det.

Så på kvelden var det grøtkveld med julefilmer hos Ann Marie! Det var superkoselig, og jeg spiste massse grøt. Den var veldig god, Vidar!

Sofaslakten. Eva, Mina, Ann Marie og Malene.

Aleksander og Lisa.


Kristina og Vidar.

Lisa!

Okei, dere. Det var det. Jeg har samla opp en haug bilder igjen, så det skal komme et innlegg så fort jeg får tid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!