tirsdag 21. desember 2010

Som jeg skrev i det siste innlegget, hadde jeg samla opp bilder igjen. Denne gangen fra Cowboys, litt fra jobben og pepperkakebaking. Ymse, med andre ord. Men nok til at det blir et blogginnlegg!

Okei, først skulle vi en tur på Cowboys. Vi ble ganske ustabile alle mann, og det var sjukt morsom kveld.


Elsker at snusen henger halvveis ned på haka, men tenkte ikke akkurat så veldig langt. Kine viser sin kjærleik til meg! Det håper jeg i hvert fall var med mening.

Kyssa utallige ganger den kvelden. Haha... Ser dere forresten at Kine har klipt seg samme lugg som meg? Neste party skal ha tema "70-talls" for å si det sånn.

Victoria og Vanessa. Vicky koser seg.

Malene, Ann Marie, Mina og Aleksander. Ser ut som de har det kjempefestlig.

Så nussa vi litt igjen. Har begynt å få litt hår igjen :)

Vet ikke om Ann Marie var klar over at hun var med på bildet eller ikke.

Dropper å legge ut de verste bildene fra badet, tror jeg...

I love Kine, Kine loves me.

Kine sniker seg alltid til en massasje... Heldigvis var det ikke jeg som måtte gjennomgå den gangen her. Eva var en ... ok erstatter. Haha, neida :)

Ann Marie + alkohol = ...beist?

Elsker at Lise klør beistet ut av seg på det bildet her.

Kine med det vanlige overhappie gliset sitt mens Vanessa is facing forward som om det ikke er en sak.

John Paul og Rune i partymodus. Snur meg fra dem...

...til det her. Nydelig.

Skulle ønske jeg var like sjarmerende som Aleksander. Han drar nok mye rart.

Sandra og Malene. Snus har vi IKKE sett...

Godform!

Jeg fant en liten kylling jeg strøk på. (Nei, da vettu)

Sandwich med Kine, Rune og Vanessa.

Mina i slaget!


Det var en "kjapp" tur innom McDonalds på veien hjem.

Se for deg at Rune sier dette: "Neimen, gudameg! Hva sa hun, sa du?"

...tror det var i grevens tid at vi dro hjem da vi gjorde det.

Liker Victoria her.

Sandra og Kristoffer.

Våsh.

Kristoffer og Vanessa.

Dagen etter hadde vi planlagt å stikke til Planet Hollywood og spise igjen. Er god mat der, pluss at vi får discount. Det er ålreit. Så der satt vi, slitne og sultne.

Kine kunne ikke slutte å mase om at maten var treg. Neida. Joda...

Fikk tidenes største hamburger! Var den første burgern jeg bestilte her nede også, forsåvidt. Syns fremdeles ikke hamburger så fryktelig godt, altså... Tilbehøret var godt da, i det minste.

Turistbilde.

Snusboksen min etter at Kine hadde bitt den istykker. Ikke trygt å ta ting fra henne når hun er på drua.

Sliten 1.

Sliten 2.

Den luftballongen skal jeg stå i en gang. Må bare skrape sammen litt penger, koster skjorta...


Slenger med et bilde av min fremtidige samboer, Eva. Søte menneske.


I I går var det pepperkakebaking og julefilm på Patterson hos Aleksander. Driiiitkoselig!

Kine, Eva, Victoria, Vanessa, Vidar og Aleksander. Juleaktivitetene er i full sving rundt bordet. Resten så på film.

Meget sjarmerende bilde.

Vidar ser ut som en fremtidig prest, og Aleksander bare åt.

Resten av gjengen. Gidder faktisk ikke å navngi alle som sitter her.

Stemning!

Namnam.

Det hjertet lagde jeg av takknemlighet for kvelden. Åh, så skjønn jeg er.

Julelys!

Det var alt for denne gang. I morra er det igang med nye sprell! Iløpet av uka blir det blant annet tattovering (ikke til meg, mamma), julehandling og nok en julekveld. Sitter sjeldent stille her nede.

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil si noe!