mandag 6. desember 2010

Long time, no see

Okei, tror jeg tok rekorden i å være treg med neste innlegg nå. And the winner is... me! Har vært på litt av hvert i det siste, men skal begynne i noen lunde rekkefølge. Eller kanskje jeg skal dele det litt opp... Nei, kjører på.

Først skulle dessverre våre kjære, søte romkamerat dra hjem. Så vi var invitert på leaving-dinner, som det så fint kalles her nede, og fikk sagt vår siste farvel. Jeg har lekt tyv og stjålet noen bilder. (Bare å si ifra om jeg skal fjerne, altså)

Katinka, meg og Mina. Tatt av Elise.

Suzanne og Dina. Perlevennene måtte skilles. Tror faktisk jeg tok det bildet her...

Så gjorde Maria, Johanna, Tage, Lena og jeg et forsøk på å skydive! Altså, å få på seg en drakt, fly opp i sky og hoppe ut fra flyet i fallskjerm.

Mens jeg ventet på taxien. Været så lovende ut!

I taxien på vei til stedet. Barry som kjører - as always.

En spent gjeng. F.V: Johanna, Lena, Tage og Maria.

...så fikk vi dårlige nyheter om at vinden var for sterk til å kunne hoppe. Fikk nøye meg med bildet for denne gang.

Måtte vende nesa skuffa hjem igjen. Personlig var jeg litt letta...

Alt kjøpt og betalt, så fikk lapp vi bare kan vise neste gang og fyker forbi alt som heter kø og elendighet.

Noen dager seinere ville jeg ut, så jeg dro med meg dua mi. Her sitter vi to - og kun oss to - og viorser. Alene. Vi hadde det fettmoro! Lagde filmer og tok bilder, så det var spenstig underholdning å våkne opp til dagen etter.

Lykkelig gift.

Vi møtte Michael på bussen dit, og gjett hvem som var søpledrita. Jo, var han Michael, det. Blackout, rulling på gulvet og buskspredning sier jeg bare. Spytta en halv liter på bussen også. Stakkar.

Her henger vi ( HE HE ) på Buffalo Wild Wings. Drinkene sklei ned. ...for de som kunne kjøpe. Gosh.

Dagen derpå hadde vi bestemt oss for å ture til Florida Mall, og siden jeg ikke hadde batteri på kamera sist gang så jeg kunne ta bilde med den store M'en, gjorde jeg det denne gangen. Med to slitne mennesker. Michael skulle innom Atomic (tattoveringssjappe) for å snakke om tattoveringa han skal ha på brystet. Det kommer til å bli helt awesome, gleder meg!

Mr. M.

Helt ferdige på slutten av dagen. Fikk i hvert fall handla det vi skulle! Eller egentlig ingenting, og litt til.

Jepsi pepsi, det var en kjapp oppdatering. Kine sitter ved siden av meg og beordrer meg om å slette bilde etter bilde, så det skulle egentlig vært fler. Takkskarruha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!