torsdag 12. november 2015

Til info

Okei, jeg syns dette med selvpromotering er litt flaut enda, og prøver å finne selvtilliten til å mene at jeg er et verdig produkt og verdt din "like". Derfor har jeg laga meg en egen Facebookprofil hvor du kan like, skrive, dele, spamme (helst ikke, da), dele tanker, meninger og diverse som skulle falt deg inn. Alt er lov!

Om du er uenig i noe jeg skriver, hører jeg veldig gjerne fra deg. Om du er enig, hører jeg også veldig gjerne fra deg. Ikke at jeg stikker hodet ut så ofte og forventer å bli bitt, men det har hendt en gang eller to, og da er det bare å bite til.

Er det noe du lurer på, noe du ønsker mitt innspill om (PS: Må forvente mye sært), tema du syns er viktig og vil ta opp, diskutere noe, lage gjesteinnlegg - så vær så god. Her er det mye fin plass.

Syns du hele greia er teit, så bare lar du være å like siden. Ellers må du. Neida... Joda.

Okei, ha det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!