torsdag 19. november 2015

Vi elsker å hate

I går var jeg så dum at jeg kommenterte på en nyhetsartikkel som omhandlet arbeid mot terrorisme, av en muslim. Vi snakker da om denne nyhetssaken. Jeg syns selvfølgelig at all arbeid mot radikalisering og ekstremisme fortjener en plass i hjertene til folk, men jammen klarer godt voksne mennesker å svartmale selv dette. Her er responsen jeg fikk, med hud og hår:



Jeg blir helt matt av mennesker innimellom. Det er heller imponerende hvordan folk klarer å sammenligne muslimer med massemordere fordi en kar sier de skal gjøre det i Koranen. Det betyr da virkelig ikke at alle muslimer går rundt og dreper folk! På samme måte som at kristne ikke steiner folk fordi det står i Bibelen, eller at vi er født inn i medlemskap i KKK (for oss som er heldige å faktisk ikke ha blitt det).

Nei, det er jammen deilig å ha noen å hate. Jeg fikk i hvert fall respekt fra Said Mohammed og masse likes, så noe godt kom det ut av det.



Har du opplevd noe lignende? Er jeg helt på jordet?

2 kommentarer:

  1. Vi treng no nytt, vi treng no nytt å hateeee....

    Det er for lite som kan klages over i detta sosialdemokratiet vårt
    Det er bare dumme folk i opposisjonen, dem tenker for kort
    Det er akkurat slik de lik det, snuppa, vi har knæbla alt for mye pæng
    Yeah, that's they way they like it, baby, they don't wanna live forever

    *Lyrics fra Hamarbandet "Dunderbeist"

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!