mandag 16. mars 2015

Dagene går

Etter å ha lest gjennom de siste innleggene i bloggen min, kan jeg godt merke at det er noen år siden sist. Utrolig hvor fort en forandrer seg som person etter såpass kort tid. Kjenner jeg blir litt merkelig inni meg av å lese hvor utrolig hardt jeg prøver å være morsom, og at jeg absolutt skulle kommentere på alt under bildene som ble lagt til. Haha... Jeg har lenge trodd at jeg fortsatt er like barnslig nå som jeg var for ti år siden, og noen ganger stemmer det også, men i all hovedsak er det faktisk ikke slik lenger.

Det er merkelig å tenke på, syns jeg. Alder er noe man aldri enser i hverdagen, også plutselig opplever man seg selv for den man var for så lenge siden og da merker man forskjellene. Snakka med noen kolleger på jobb i dag som er godt oppi åra, og de sa det samme; at de ikke merker aldersforskjellene på oss, og at dette ikke er noe man tenker på til vanlig. Når man først gjør det, derimot..!

MEN isteden for å spekulere i dette altfor mye, og gå rundt og tenke på aldring og tid, så kan vi vel bli enige om at alder bare er et tall? :)




Jeg ser jo ut som jeg ser ut, men for ordens skyld; bildet øverst er tatt i senere dager, mens bildet nederst er fra slik jeg så ut for fire-fem år siden. Litt mer hår, til tross for at jeg har klipt det kort igjen. Stilen er vel også blitt litt mer "damete" på en måte, mens sminken er som ælltid!

Viktig å ta vare på seg selv :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!