onsdag 18. mars 2015

Forandring fryder

Både her og der, si. Ny header, fordi den forrige var litt over the top. Er fortsatt i tilvenningsfasen når det gjelder å fokusere kun på meg og mine, og å slenge ut bilde av meg selv på den måten er en del av fasen. Enkelte kunster kan glemmes.

I går hadde vi noen små justeringer igjen for å få ferdig leiligheten. Da fikk vi god hjelp av Ole og Linnea, min bror altså og hans kjæreste. Flinke folk som ikke er redde for å hjelpe til. Fornøyd!

Bub* satt til slutt på listene i stua, slik at vi fikk sett det ferdige resultatet. Mycket bra. Dere skal enda ikke få se hvordan det ser ut før vi har satt på plass møbler, hengt opp, pynta og det som skal til når man bosetter seg på ordentlig i et fast rede.

Noen smakebiter skal dere få.




Jeg gjorde noe jeg også, altså. Men noen måtte jo ta bildene.

Nå gleder jeg meg bare til vi skal flytte inn, og vise dere det endelige resultatet. Vi har for så vidt bare pussa opp stua, så det er stua dere får se. Resten er... kan jeg si vanlig? Hvitt. Strietapet. You know.

Mot tampen av innlegget også, kan jeg meddele at jeg har enda et prosjekt gående. Dette prosjektet går over en god del tid, og jeg er kanskje halvveis i prosessen. Tenkte bare å nevne det.

Vurderer et signaturbilde på slutten av innleggene. Tycks? Fjortiss? Ålreit?




*kjæresten min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!