tirsdag 10. mars 2015

Fire (!) år

Jøss. Her kommer jeg på bloggen etter fire år uten noen form for aktivitet her, og Google får meg bare rett inn. Jeg husker verken brukernavn eller passord, men har lenge tenkt på å begynne å blogge igjen for å skrive ned en del tanker jeg har.

Herlighet, denna teknologien - herlig!

Siden sist, kan jeg si i korte trekk at jeg tok en bachelorgrad i medieproduksjon ved Høgskolen i Gjøvik, altså fra 2011-2014, og vi bestod bacheloroppgaven med glans. Oppgaven omhandlet radio for eldre barn, hvor mine to partnere Haakon og Vebjørn og meg, da. Nok om det. Videre har jeg fått meg en kjæreste - en ordentlig en sådan - som jeg har kjøpt leilighet med. Felles lån betyr oss for alltid? Jeg håper det, i hvert fall. Makan til god og snill kar. Ellers har jeg også fått meg jobb i en lokalradio i Råde, Østfold, hvor jeg fungerer som reporter, programleder, programmer, tekniker og ellers hva de nå enn måtte trenge meg til.

Egentlig sitter jeg på jobb nå, men jeg har litt god tid før jeg skal være tekniker for det neste direkteprogrammet som er om en times tid. Da var jeg litt bøff og tok meg den lille tiden det tok før jeg kom rett inn til bloggen igjen.

Jeg har sagt det før, så jeg kommer ikke til å si det igjen; at jeg skal være flink og oppdatere bloggen daglig, med masse bilder, snutter eller annet juicy materiale, for jeg klarer rett og slett ikke å huske at jeg har en blogg. Det kommer et innlegg når jeg husker på bloggen, og hvis det er en tanke som kverner i huet på meg.

Vi skal dog pusse opp litt i den nye leiligheten vår, og da hadde det vært litt gøy å dokumentere det underveis. Men ja, vi får se.

Tudelu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!