mandag 23. mars 2015

Universal på dagtid

Jeg har sett gjennom bloggen litt, og noen av innleggene ble aldri publisert. Usikker på datoen på denne, men nå kommer den i hvert fall. Fire år senere.



Supert det også! Ligger her ganske sjuk av meg, og kommer nok ikke på jobb de neste dagene. Det betyr at jeg har tid til ting! Ikke at jeg orker noe særlig, men å blogge litt kan jeg jo alltids gjøre. Mulig Universal er grunnen for at ... oi, nå er det sykebiler og sånn utafor ... jeg ble syk også, for mot slutten tok vi to vannkaruseller på rad. Når det lakker i mot høst, begynner det å bli litt kjøligere på kveldene og på morgenene. Ergo, det var kjølig da vi tok vannkarusellene. Uansett! Det var en herlig dag med herlige mennesker, og som alltid lar jeg bildene fortelle for seg.

Kine som ikke klarer å holde kjeft. Haha, neida :D Men det var faktisk midt i en prat.

Thomas og Thomas!

Herlig blanding.

Her er vi dritsexy med 3D-briller. Vi står i kø for Spiderman-riden, forresten!

Strike a chillax-pose.

Haha. Ok.

Vi gikk også forbi superheltområde! For min del kunne jeg campa der, men siden vi skulle prøve å komme oss til enden av parken i løpet av kvelden, måtte jeg nesten bare gå derfra om jeg ikke skulle bli igjen alene. Elsker superhelter. Elsker Marvel.


Flere superhelter!

Kine utenfor Harry Potter-land. Ser grisefornøyd ut :) Haha.

Flere som er fornøyde.

Tryllestaver! Litt kjedelig at den dama absolutt skulle presse seg med på bildet.

:)

Etter vann-ride. Tror det var her jeg begynte å bli litt forkjøla, for man blei våte!

Her briefer svarte-Thomas med ølmagen sin. Er så flink, atte.

Søte, da.

Neste innlegg skal handle om bursdagen til Kine! Verdens feteste kveld. Skal bare samle litt bilder først, for gjett hva jeg glemte..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!