tirsdag 2. februar 2016

Voksen og full av ansvar

Du vet, når man som helt ny ansatt får et stort ansvar i en helt ny stilling. Det er et ganske viktig ansvar også, og sånn det ser ut nå er jeg avhengig av at alle – ALLE – de personene jeg har kontaktet stiller opp. Til nå har over halvparten avvist, siden det er kort varsel. Hjelpes. Jeg har fått i oppgave å finne modeller til en filminnspilling til fredagen, koordinere dem med tidspunkt, klær og sminke og da avhenger det selvfølgelig at vi har modeller. Som ny ansatt også, vil jeg jo gjerne vise at jeg kan dette her og de trygt kan gi meg ansvar og oppgaver. 3 av 10 kan. 7 av 10 har sagt de ikke kan. Og nå er det helt stille på mailfronten. Hahaha, jeg tror jeg dævver.

Så da sitter jeg her da, stressrykker på foten, har fingre i munn og klarer ikke å sitte stille. Det er ikke noen av dere som skulle stått modell i Oslo til fredagen da, og late som dere er ansatte her? HEH.
Neste: Vogue.
 
 

Ellers har jeg glemt at jeg hadde med matpakke i dag, så jeg betalte for lunsj igjen. Utrolig hvor fort det går å bruke penger.

Hvordan har din dag vært?

1 kommentar:

  1. Åå, jeg tror det er "min" film du driver og skaffer modeller til, haha! Det årnær sæ <3 Du er flink!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil si noe!