fredag 17. april 2015

Fritt spillerom + tidenes verste bilde av meg

Et innlegg om bare ting jeg kommer på her og nå, så kanskje det blir et innlegg ut av det også?

Til helga kommer det masse folk til oss, og jeg har ikke arrangert noen fest på flere år. Litt fordi sist gang ble ikke spesielt vellykket, og fordi jeg ikke har troa på meg selv som en god host. Jeg vet for eksempel ikke hva som forventes av meg, hvor folk skal sove, om naboene kommer til å hate oss, skal jeg servere mat? Aah, jeg blir så stressa. Heldigvis kommer det noen et par dager før, som kanskje kan hjelpe meg litt. Det settes pris på. Men hva er liksom vanlig å gjøre? Jeg har jo vært på en del inviterte fester før selv, og jeg syns det har gått kjempebra. En gang var det forberedelser i flere dager i forveien - endog ikke så sjukt mye som skulle gjøres på de dagene, men pynt var kjøpt inn, telt ble satt opp og alt var forberedt. Soveplasser, sitteplasser, det var flere bad og generelt god plass i en stor hage. De mulighetene har liksom ikke jeg.

Noen planer har jeg, selvfølgelig. Problemet er bare at dette kommer til å skje i morgen, og vi må vaske leiligheten i dag, jeg skal bake (!), og i morgen skal jeg lage en diger salsa og finne frem kopper og tallerkner. Jeg vurderer å kjøpe inn partyhatter også, men igjen så er kontoen min litt trist for øyeblikket. Tror vi kanskje bare kjører god stil og setter truser på hodet igjen, som jeg bestemte vi skulle gjøre i fadderuka, og som for så vidt er det verste bildet av meg noen sinne:


Husk at jeg gjorde meg litt til også, da. Jeg ække rølp, lissom. Holy moly. Fadderuka pisser forresten på russetiden.

Så det er en mulighet med truse på hodet... Samma det.

Snille bubben min kjøpte et par sko til meg i går! :) Fine, lette og hvite sommersko som jeg tester ut på jobb nå. Foreløpig fryser jeg ikke ihjel, så da har våren kommet.


Beklager den vilt kjedelige bakgrunnen, men jeg er på kontoret nå, si. Aldri kjøpt den typen sko før, men jeg hentet inspirasjon fra en god venninne og kunne se for meg henne i disse skoa. Jeg syns ho så veldig bra ut, og ville prøve å se like bra ut selv. Nailed it!

Ogsååååå hadde jeg tenkt meg en tur til Afrika i august! Jeg må være verdens heldigste jente som har en så gavmild bestemor. Tusen takk :) Turen består av safari i Kenya, vi skal besøke en krydderplante, vi skal krysse ekvator og vi skal på et helt insane solhotell i Zanzibar. 

Dette er blant noen av bildene som kommer opp når jeg søker på hotellet vi skal være på



HVOR sjukt? Jeg gleder meg som en unge. Jeg drar alene sammen med en kollega, og reisefølge. Reisefølge består av lytterne til Radio Øst, der jeg jobber, så det skal bli kjempekoselig å møte noen av dem :)

Nei, nå ringer telefonen her. Må nesten jobbe videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!