tirsdag 28. april 2015

Resultatene fra prosjektet er her!

Dette er ikke et sponset innlegg. Med mindre jeg får penger. Gi meg penger.

Husker du at jeg skrev noe om et prosjekt nederst i et tidligere innlegg? Nå har resultatene kommet på bordet, og vi skal nå evaluere.

Endelig er jeg ferdig med det såkalte prosjektet jeg har holdt gående i en god stund nå. Prosjektet var ikke at jeg var gravid nei, men jeg snakker om håret mitt. Til jul ønsket jeg meg en sjampo og en balsam som skulle få håret til å gro mye fortere, og jeg ble lovet 3x vekst så lenge jeg brukte disse produktene. Jeg syns det er veldig vanskelig å tro på noe sånt, så jeg tenkte at nå skal jeg jammen dokumentere og teste om dette er fakta eller myte. Vi starter med starten.


Slik så håret mitt ut etter at frisøren hadde rettet opp forrige voldtekt av sveisen. Det ble litt kort, men det så i hvert fall ikke ut som jeg hadde klippet meg selv med kjøkkensaksa lenger. For en tragisk frisør. (Jeg skal heller ikke bleke det mer.) Da skulle jeg ta i bruk Hair Bell, som visstnok skulle skyte fart på hårveksten. Jeg har brukt én flaske sjampo, og én flaske balsam.

Slik så håret mitt ut etter første dusj.


Da har vi alle et bilde av hvordan håret ser ut, helt livløst og flatt? Okei, fint. Da kan dere kanskje også skjønne hva jeg sliter med hver dag - volum kommer ikke gratis for oss tynnhåra. Jeg tok for så vidt bilder etter omtrent hver dusj, men jeg ser vel ikke noe poeng i å legge ut alle dem. Let's cut to the chase!



Dette er siste gangen jeg dusja etter å ha brukt Hair Bell, og det rakk å tørke litt siden vi satt oss litt i sofaen etterpå. Noe som er skikkelig digg, btw. Men hvis vi nå tar det første og siste bildet, og setter dem sammen ser det slik ut:


Det ser kanskje ikke så mye ut for deg, men for meg har det faktisk virka, altså. Håret mitt vokser vanligvis i sneglfart, og i løpet av et halvt år har det kanskje vokst så mye som du kan se over der. Hvis du ser nøye etter også, så kan du se at hodet mitt er mer bakoverlent på bildet til venstre, så jeg vant litt lengde der. Det første bildet er også tatt i den forrige leiligheten vår, og det siste er tatt i ny leilighet. Så det har tatt litt tid.

Håper ingen fikk altfor høye forventninger til dette prosjektet. Jeg fikk inntrykk av at enkelte nesten dævva. Haha, men ja. Sånn var det. Eller anbefaler jeg på det sterkeste å drikke ølgjærpulver om du vil ha langt og sunt hår :) Tips fra en oppegående frisør MED kompetanse.




~Peace out~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!