onsdag 15. juli 2015

Sommer'n er herlig i Aremark

GRATULERER TIL MAMMA'N MIN SOM HAR BURSDAG I DAG <3 DU ER BEST!

Hva i alle dager. Jeg tenkte jeg skulle teste ut planleggerfunksjonen på bloggen her, sånn at jeg kunne spy ut innlegg selv om jeg ikke hadde internett. Det gikk dårlig. Nå ser jeg at det ene innlegget jeg la ut sist er under det forrige jeg skrev fordi jeg satt dato på dem. Så innmari ufint.

Håper den glippen bevarer mitt gode navn og rykte, og at ingen vurderer fakkeloppmøte utenfor leiligheten vår. Jeg skal i hvert fall ikke prøve å finne ut av ting på den riktige måten fremover.

I helga som var besøkte vi Fangekasa igjen, og jammen ble det ikke et bad på meg. Man høster som man sår, og jeg ble også sparket uti vannet av den mellomste bukkene bruse med en ivrig kamerakvinne (Anette) ved siden av. Sparta, tenkte vi. Og sånn ble det.




Så da fikk jeg endelig bada jeg også, etter en del timer hvor jeg bare hadde på meg bikinien. Så da mangler bare tilskuddene til familien, eller Bub og Linnea, som enda ikke har hatt vann lenger opp enn til knærne. Vi får jobbe videre med saken. Noen tips for å få dem uti?

Likevel veldig glad i hverandre da, selv om jeg kalte ham pyse. Man kan ikke kalle andre for badepyse før man har bada selv, si.


Åå, se på snuskedusken æ <3 Ille vakker.

Ellers var vi på den samme hytta som jeg var her om dagen, og vi satt på verandaen i godværet om kveldene. Der tok gutta seg en pils, og spilte brettspill mens Linnea og jeg satt og fargela i voksen-tegneboka vår. Som har blitt en greie på ordentlig. Fargeleggingsbøker for voksne. Haha, for et år siden hadde jeg syns det var helt merkelig, men jammen er det ikke artig.



Slenger med et bilde av søstrene fabulous. For det er det vi er. Dette er ved brygga på campen. Ferskvann, er det. Og klegg er det. But still fab. Mot kvelden detta.



Noen syns vi stod for ordentlig sammen mens vi ble tatt bilde av, så da hørte vi en stemme "finn på noe, da". Og vi bare... Et bein i lufta pleier å funke.



Knutærn fylte jo 13 år her om dagen, og han fikk fjernstyrt båt. Den fikk han ikke ha i fred.

Alle bildene er som regel tatt av mamma.


Deilig sted, deilig sted. Camping er liksom ikke like kult lenger, har jeg lagt merke til. Kanskje ikke, men det syns i alle fall jeg. Når jeg blir stor, så ønsker jeg meg en campingvogn/bobil/bobuss som jeg kan cruise rundt med og kalle verden for mitt hjem. Tenk så deilig - du kan være overalt du vil, og likevel være "hjemme". Den drømmen ser jeg langt etter foreløpig i hvert fall. Jeg må først konvertere Bøbben.

Så det var det vi gjorde i helga. Er det ikke deilig å mimre fra helga som var midt i uka?

Hva skal du neste helg?


Ha det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!