tirsdag 5. april 2016

Fremtid i sikte

I går kom jeg over denne artikkelen fra Anonymous, som kort handler om hvordan ei dame fra Bulgaria, Baba Vanga, forutså fremtiden. Hun har ca. 80% nøyaktighet i sine forutsigelser, og hun har forutsett hvordan både nærmeste og fjerneste fremtid kommer til å bli – flere tusen av år fremover.



Her er listen:
·        2016. Muslims invade Europe.
·        2023. There will be major changes in the Earth’s orbit.
·        2025. The population of Europe will disappear as a result of wars.
·        2028. There will be an attempt to travel to other planets like Venus, with the hope of finding other sources of energy to Earth.
·        2033. Water levels rise due to the melting of the poles.
·        2076. Communism contagious return to Europe and the rest of the world.
·        2084. The rebirth of nature.
·        2100. A new sun illuminates the dark side of the planet. This could refer to a scientific project that began in 2008 and will create an artificial sun using nuclear energy.
·        2130. extraterrestrial civilizations might reach our planet.
·        2170. Global Drought.
·        2187. Two large volcanoes erupt.
·        2262. Mars is threatened by a comet.
·        2480. Two artificial Suns collide and leave the Earth in total darkness.
·        3005. A war on Mars will change the trajectory of the planet.
·        3010. A comet reaches the Moon, so the Earth is covered by a ring of rocks and ashes.
·        3797. The Earth dies but mankind has advanced enough to move to a new solar system.
·        5079: The universe will end.


… Jeg vet ikke helt om jeg tror på alt dette, men for å være en gammel dame som døde i 1996, og kanskje uten forståelse for den teknologien vi har i dag, kan mye av dette være skremmende nær sannheten slik det ser ut i dag (kilde). Mye av dette kommer til å være i vår nære fremtid, som islamkrigen som allerede har skjedd, og at det tas videre til fullstendig muslimsk styre mange steder. Det er rart å tenke på at den verden vi kjenner i dag kanskje ikke er lik seg selv på noen måter om bare noen år.

Det er litt vanskelig å ikke bli skremt av dette, og jeg lå en stund i går kveld før jeg klarte å slappe av igjen. Hun har tross alt «bare» 80% nøyaktighet, og fremtiden er aldri skrevet i stein. Heldigvis.

Kanskje jeg er paranoid, fordi jeg tror det er mye mer mellom himmel og jord, eller kanskje jeg bekymrer meg fullstendig uten grunn. Jeg kommer i hvert fall aldri til å bukke under for islam.




Hva tenker du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!