torsdag 15. september 2016

Bli med på planleggingen, æ

Mine venner.

Så hyggelig det er å være tilbake! I går lurte jeg litt på om jeg skulle starte egen YouTube-kanal og spurte dere gærne lesere om jeg skulle gjøre det. Da fikk jeg utelukkende positive tilbakemeldinger både fra dere som pleier å kommentere, og fra dere stalkere som bare titter innom uten et spor. Maks hyggelig, tusen takk!



Nå må jeg jo begynne å tenke på hva jeg skal snakke om og gjøre. Sminke og skjønnhet er litt out of my league når jeg ser hva som finnes der ute, selv om det sikkert blir presset inn litteran i ny og ne, så da er det bare å sette på tenkehetta. Lord, det er så mange muligheter, og jeg har så lyst til å være original. Man, jeg kjenner jeg er ordentlig stressa. Haha! Lov meg at dere forteller meg når det blir altfor kleint og hva jeg kan gjøre bedre. Okei? Nå stoler jeg 110% på dere altså, som de sier i Paradise.



Det begynner å komme en god del ideer til spalter på kanalen, men foreløpig er ingen av de særlig originale eller spesielt banebrytende. Spaltene er noe jeg ser mye på YouTube selv og ler meg forderva av, så om ikke annet kommer i hvert fall jeg til å ha det morsomt. Inspirasjonen kommer fra Grav3yardgirl, Daz Games/Black og selveste kongen, PewDiePie.




Hvis noen av dere vil være med også, så kommer jeg nok ikke til å si nei. Et friskt pust kommer garantert til å ønskes hjertelig velkommen. Bli med, æ! Vi kan starte YouTubekollektivet, som inspirasjon fra det fantastiske Snapkollektivet. LURT.

4 kommentarer:

  1. Du har jo erfaring med å spille inn filmsnutter fra både sanger og teater 😂

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror vi starter et nytt kapittel rundt akkurat det... ><

      Slett
  2. Haha, YouTubeKollektiv, fantastisk! Gleder meg til å se hva du kommer opp med. Hvis jeg kommer på noe jeg anser som lurt, skal jeg skrike ut forslaget til deg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare bli med!
      Åh, jaa, gjør det æ. Gleder meg til å høre :D

      Slett

Så hyggelig at du vil si noe!