torsdag 22. september 2016

Halloween hver dag, takk

Tenk om jeg kunne gå med akkurat det jeg ville uten at andre rundt meg skulle dømt meg for det. Uten å få kommentarer som «nei, sånn kan du ikke gå» eller «nå ser du bare dum ut». Ikke at jeg pleier å få sånne kommentarer, men det har hendt når jeg har prøvd å være litt kreativ i klesveien. Noen ganger har de for all del hatt rett, og jeg er glad folk sier ifra hvis det bare absolutt ikke funker. Men det hadde liksom vært deilig å se det selv, og å kunne utvikle det til noe som kanskje blir det neste – hvem vet. De går jo med kjøtt på catwalken, så det kan da ikke være ille.


For egentlig har jeg lyst til å gå med helt andre klær, litt av det som Bunny (grav3yardgirl) går med: Høye og supersære sko, vester, lenker, binderser, klippe hull i tskjortene, rive, ordne og sette alt sammen til en kul og kreativ look. Bare gir fullstendig muffins og går med akkurat det hun selv syns er fint. Syr sine egne klær også. Ikke alt er like tiltalende, selvfølgelig, men det er hennes eget. Og bare det er nok til å inspirere. Det er bare dumt at man ikke får jobb, nye venner, eller blir sett på som rar om man går sånn. Bunny er et av de herligste menneskene på internett.



BildeKilde 1, 2, 3.

mye kult.

Uansett. Siden jeg sjeldent befinner meg i den virkelige verden, har jeg mange drømmeoutfits som jeg dessverre aldri kan ha på med mindre det er Halloween eller kostymefest. Iiih, det er snart Halloween! Men jeg har alltid vært fascinert av store hetter, bustete/spikerhår, store øyne, striper, skjerf, boots, mørke klær og sånne ting. Særlig fascinert er jeg av ting som kan se litt okkult ut, kanskje, litt coven, hekseaktig? Uten at det selvfølgelig er en dypere mening bak det, men det er spennende både å se på og høre om. En trenger ikke være satan selv om himmel og helvete er et interessant tema, liksom.



BildeKilde (Bloodmilk)

Åh, kan vi ikke bare ha flere kostymefester? Kanskje litt hver dag?

Skal dere på halloweenfest i år? Hvilke kostymeideer har dere? Jeg tenker litt på denne her:



Altså, hvor grusom er ikke denne? Jeg blir helt i ekstase; jeg elsker alt som er skummelt. Skrekkfilmer og skrekkfilm, grøssere, thrillere, blodig krim  bring it on! Sminke armene svarte, ta på svart neglelakk, stritte håret rett ned, grå, svart, hvit og rød ansiktssminke så er'e bankers.

Nei, nå gleder jeg meg!

7 kommentarer:

  1. Kjenner meg faktisk litt igjen . Jo tøffere og råere jo bedre. Ha ha , godt fornuften overvinner galskapen sier nå jeg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant. Men deilig å la galskapen flyte fritt også :D

      Slett
  2. Enig! Deilig å se orginale mennesker som gir faen. For kanskje vi er i feil land. Hver gang jeg nevner kostyme eller utkledning til mine venner, ruller de fleste med øya og kan ikke få sagt nok hvor kjipt det er å kle seg ut.

    Men sånn til hverdags hadde det igså vært gøy om folk ville skille srg ut litt mer fra saueflokken. Enten det er svart og skummelt eller pastell og sukkersøtt.

    Har alltid drømt om å kle meg ut som de rike folka i hunger games. De som bor i the Capital. De tar jo helt av og det er så kult!

    Kan du ikke sette sammen drømmeantrekket og legge det ut på bloggen?? :) Outfit of the day?? Hehe.

    SvarSlett
    Svar
    1. At folk kan finne på å være så grå og kjedelige og ikke engang kle seg ut på Halloween engang, det er jo egentlig litt trist. For dem, i hvert fall.

      Haha, jeg kan gjøre det hvis du også gjør det!

      Slett
    2. Haha! Kan ta tid å sette sammen et antrekk da. Kanskje jeg rekker det til Halloween ;)

      Slett

Så hyggelig at du vil si noe!