onsdag 14. september 2016

Egen YouTube-kanal?

For første gang på lenge har jeg faktisk bittelitt tid til å skrive innlegg på bloggen. En skulle ikke tro det tok så himla lang tid å bare skrable ned noe juggel, men det tar faktisk en liten stund. For min del, i hvert fall. En må jo ha noe vettug å skrive. Eller det gjelder kanskje de andre bloggerne som faktisk har noe politisk eller annen type hjertesak å fremme. Jeg interesserer meg jo nesten ikke ordentlig for noen ting og bare sprader rundt som en hodeløs kylling. Neida.

Joda.

Så det har blitt en stund siden sist da, kan du si, så takk for at du fortsatt trykker deg inn for å lese hva i alle dager jeg skriver om denne gangen. Da er jo du like sjuk som meg. Eller bare glad i meg, og jeg liker begge deler veldig godt.

Det har jo skjedd en ting eller to på denne tiden, og en av de største er at jeg har blitt ansatt i en bedrift! Jeg er ansatt, dere. Ikke vikar, ikke konsulent, ikke bare i ferier eller etter skoletid, ikke leid inn via bemanningsbyrå, ikke på engasjement. Ansatt. Jeg er så glad – endelig kan kanskje livet gå videre i stedet for å være på vent hele tiden i tilfellet jeg plutselig står uten arbeid og fast inntekt. Den tryggheten er verdt mer enn all gull i verden, selv om jeg gjerne kan få en telefon fra Hamar med et par millioner kroner på konto etterpå. Det finnes likevel mange måter å vinne «lotto» på.



Ellers er det kanskje mange av dere som har fått med dere at vi har fått oss et par kattunger i hus, som både vokser og blir mer og mer husvarme for hver dag. De er så herlige og skal ha kos helt fra jeg kommer hjem fra jobb til vi legger oss om kvelden, og da skal de ligge inntil hodet eller ryggen min. Hjertet mitt smelter, og jeg ante ikke at det gikk an å blir så sprengglad i to kløner med pels og (veldig skarpe) klør. Tror ikke jeg engang skal begynne å forklare hvordan beina mine så ut etter at jeg måtte dusje dem.



Hællemåne.

Jeg har også veldig lyst til å starte min egen YouTube-kanal, men jeg vet ikke om jeg tør enda. Konsept og sånne ting er ikke helt spikra, så gjerne kom med innspill om hva dere vil se noe av. Kanskje du lurer på hvordan man gjør en spesifikk ting? Som for eksempel å spraymale bilderammer, eller froste glass? Eller vil dere se meg lage (og feile med) mat? Sminke? Vlog? På engelsk eller norsk?




Det er så mange muligheter, og jeg vil så gjerne prøve. Får vel ta meg sammen og hoppe ut i det hvis det noen sinne skal bli noe av.

Er det noe du ville sett på?

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi vil se din andre halvdel i fantastisk flamboyante utkledninger!

      Slett

Så hyggelig at du vil si noe!