tirsdag 27. september 2016

Vi er i gang

Om fredagen slapp jeg den første filmen på YouTube-kanalen min, og det var overraskende mange som tittet innom. Megamorsomt, tusen takk!


Når det er sagt, har sikkert flere av dere merket at jeg er helt ny. Det kan merkes på blant annet den elendige kvaliteten på filmene – det skal være i orden nå takket være min kjære gamle Jernbergs Lover-kollega, Thomas, hjalp og loset meg gjennom det tekniske i Premiere. For å si det sånn hadde jeg gjort det så feil som det overhodet var mulig å få til. Foto er greit, det kan jeg, men video? Der har jeg fortsatt litt å gå. Så det må dere bara tåle! Haha.


Ellers har dere sikkert også lagt merke til at på min siste video sitter ikke kommentatoren i meg helt enda. Siden jeg nesten ikke tør å spille noe som helst, ligger ikke treninga i fingerspissene og jeg har mer enn nok med å konsentrere meg foreløpig. Jeg kan verken konsentrere meg lenge av gangen eller gjøre to ting samtidig, så det kan jo bli en artig utfordring. Regner med sånne ting kommer seg etter hvert!

Når det er sagt, spurte jeg om tips og ønsker dere ville se på neste video, og jeg har faktisk fått en del forslag allerede. Så det må jeg si, dere er jo magiske! Veldig morsomt at slike ting engasjerer. Jeg skal prøve å få gjennomført alle sammen. Ingen forslag er dumme.


Om du forresten ikke har sett den alt, kan du se den siste videoen her:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!