fredag 27. mai 2016

Jeg har visst angst

Kanskje jeg bare må slutte å være på Facebook, for jeg har visst angst. Hvert eneste punkt på denne posten stemmer på en prikk med personligheten min. Absolutt alle punktene:



Kan noen verifisere dette? På en skala fra en til bullshit?

Forresten tror jeg at jeg posta innlegget om kollektiv trafikk for tidlig i går, for på vei hjem i går var det en kar som satt seg ved siden av meg med hele hånda hans over på mitt sete. Det gjorde at han var nær rumpe/lår nesten hele turen hjem og jeg satt på den ene rumpeballa så langt inn mot vinduet som mulig. Meget ubehagelig. Og ekstremt irriterende.

Ellers har jeg vært gæren og startet dagen i dag med et glass vann og en kopp kakao. Også har jeg klart å glemme strikken min hjemme, så håret bare henger og slenger. Det gjør meg gal. Jeg tror det er grunnen til at jeg har klippet håret kort to-tre ganger i løpet av livet også. Hver gang jeg var ute, blåste håret i veien for øynene, nesa og håret hele tiden som til slutt gjorde meg så sint at jeg bare stakk til frisøren og ba de klippe vekk hele dritten. Verste var at det bestemte jeg meg for rett før jeg skulle konfirmeres. Du kan se at på fellesbildet som ble tatt av alle konfirmantene hadde jeg langt, mørkt hår. På de neste bildene som ble tatt under selve konfirmasjonen hadde jeg en blond piggsveis.

Lur, ass.

Nei, nå er’e fredag, hele svigsslekta kommer og jeg kommer til å løpe rundt og lage kake. Det er bursdaaaag!






Hva skal du i helga?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!