onsdag 27. mai 2015

Carinas husmorskole

Hællemåne, for en effektiv dag jeg har hatt!

Først våkna jeg opp kl 8, og forble våken (what) til jeg stod opp en drøy halvtime etter. Så spiste jeg frokost med tunfiskmajones jeg laget fra bunn i går og hjemmelaget lemonade (I know). Så undersøkte jeg noen oppskrifter jeg kunne tenke meg å prøve ut. Så da traska jeg ned til butikken igjen, handla inn det jeg trengte. Dette resulterte i pikekyss, rørte jordbær og i skrivende stund har jeg salte kjeks i ovnen. Årsaken for alt dette styret er fordi jeg skal få besøk av halve slekta i kveld, og jeg hadde lyst til å by på noe godt og hjemmelaget. Takk og pris for Kristine fra Det søte liv, for hun har SÅ mange gode oppskrifter.

For å teste ut kjeksen, tok jeg en med litt brie på, og jeg tror faktisk det går an å bli mett av kjeks. Spesielt den jeg har laget, for den ble en smule (heheheh) tykk. Og pikekyssene trenger nok en time til i ovnen. Men de rørte jordbæra, dere! HÆLLEMÅNE! Det ER så godt, og i tillegg superenkelt å lage. For å si det sånn, hadde jeg ikke fått til rørte jordbær engang, så hadde jeg lagt livet på hylla.

Da får jeg endelig tid til å se litt på serie igjen. Lenge har jeg vært sånn at Doctor Who er så ille teit, med de romvesen-greine sine, dårlig CGI og litt spesielle karakterer. Likevel er det så mange som sier det er megabra osv, så jeg tenkte jeg skulle gi det en sjanse til. Det er ikke lenge siden jeg ble ferdig med sesong 1, og skal nå starte på sesong 2. Naturligvis. Til nå syns jeg det er helt greit, ikke noe wow, men helt greit. Vi får se åssen den nye personen som spiller Doctor Who er, da.

Google

Jess, David Tennant. La oss se hva du kan bidra med.

Ha det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil si noe!